خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / اعتراض‌مان به سیاست یک بام و دو هوای نفت است

اعتراض‌مان به سیاست یک بام و دو هوای نفت است

بازدیدها: 36

سرمربی تیم کشتی آزاد گاز مازندران گفت: دلیل حاضر نشدن مقابل نفت تهران سیاست های یک بام و دوهوا مسئولان ورزش وزارت نفت است.

مراد محمدی در گفتگو با مهر در رابطه با کناره گیری تیم گاز مازندران از مسابقه با نفت تهران در نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: ما با فدراسیون یا کمیته لیگ مشکلی نداریم بلکه به مسائل داخلی خودمان اعتراض داریم.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: ما زیر مجموعه وزارت نفت هستیم که در تاریخ ۶ بهمن نامه ای دریافت کردیم که سریعا قرارداد کشتی گیران خارجی تان را فسخ کنید و اجازه استفاده از آنها را ندارید. ما به احترام وزارت نفت این کار را کردیم اما متاسفانه ۱۰ روز بعد تیم نفت تهران بدون رعایت این مسائل و بدون این که این محدودیت برای آنها وجود داشته باشد “اوپان سات” کشتی گیر خارجی  را در آستانه دیدارهای فینال جذب کرد.

دارنده دو مدال برنز جهان ادامه داد: بحث ما حضور این کشتی گیر خارجی مقابل ما نیست بلکه اعتراض ما به سیاست های یک بام و دو هواست که فقط  برای تیم ما محدودیت ایجاد می کند.

دارنده مدال طلای جهان در پایان خاطرنشان کرد: ما از مسابقات کنار نکشیده ایم. طبق قوانین فیلا کشتی گیرانمان به روی تشک آمدند و به مسئولین مسابقات احترام گذاشتیم ولی کشتی گیرانمان حاضر به مسابقه نشدند تا اعتراض خود را نشان دهیم. اما بعدازظهر در مسابقه رده بندی مقابل تیم تعاونی اعتباری امید مشهد  کشتی خواهیم گرفت.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *