خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / انتقاد شدید سرپرست منتخب ملایر از یزدانی خرم

انتقاد شدید سرپرست منتخب ملایر از یزدانی خرم

بازدیدها: 708

سرپرست تيم منتخب ملاير در ليگ آزاد گفت: اگر ما به زعم رئيس فدراسيون كشتي در حد ليگ برتر نيستيم، آيا تيم اعزامي به بازي‌هاي المپيك ۲۰۰۸ در حد نام ايران بود؟

محمد نظري در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: محمدرضا يزداني‌خرم در مصاحبه اخيرش با يكي از شبكه‌هاي تلويزيوني اعلام كرد كه ۳ تيم حاضر در ليگ آزاد در سطح ايران نيستند. منظور او تيم‌هاي منتخب ملاير، ماكيان بروجرد و نيروي‌زميني ارتش بود. اگر اين‌طور است آيا تيمي كه به المپيك ۲۰۰۸ اعزام شد، در حد ايران بود؟ اين تيم به عنوان نماينده يك ملت، ضعيف‌ترين نتايج را در چين كسب كرد و در اين رقابت‌ها حرفي براي گفتن نداشت.
وي تاكيد كرد: اگر همين سه تيم كه هر روز مسئولان و كارشناسان به شكلي از آنها انتقاد مي‌كنند، حاضر به حضور در ليگ نمي‌شدند آيا امروز ليگ برتري داشتيم؟ بهتر است اين عزيزان منتقد به جاي تعريف و تمجيد از تيم‌هاي تا دندان مسلح، به تشويق تيم‌هاي محروم و بي‌بضاعت بپردازند تا كشتي پيشرفت كرده و ديگر استان‌ها نيز از آنها الگوبرداري كنند و در آينده ليگ پوياتري داشته باشيم.
رئيس هيات كشتي شهرستان ملاير خاطرنشان ساخت: به جاي انتقاد از امثال ما، بايد بررسي شود كه چرا استان‌هايي چون كرمانشاه، لرستان، آذربايجان شرقي، گيلان و … در ليگ نماينده‌اي ندارند. ما كه با دست خالي كارمان را آغاز كرده‌ايم. البته اگر تعادل بودجه بين تيم‌ها وجود داشت،‌ شهري كه مدال‌دار المپيك و جهان و آسيا در خود دارد (برادران جوكار)، مي‌تواند با نيمي از بودجه ديگر تيم‌هاي متمول روي يكي از سكوهاي اول تا سومي قرار بگيرد.
نظري گفت: ليگ جاي امتحان پس نداده‌ها و محل شناسايي مهره‌هاي جديد و مستعد است. نمي‌دانم با اين فلسفه، چرا دائما شكست هفت بر صفر را به رخ ما مي‌كشند. اين افراد بهتر است به اين مسئله بپردازند كه كشتي‌گيران گمنام ما با نتيجه يك بر صفر مغلوب سرشناسان و ملي‌پوشان مي‌شوند و اين براي ما يك برد است.
سرپرست تيم منتخب ملاير در مورد بودجه‌اي كه تاكنون در اختيار اين تيم قرار گرفته، تصريح كرد: تا امروز ۲۰ ميليون تومان از سوي مدير كل تربيت‌بدني استان (سيدعبدي افتخاري) و ۱۰ ميليون تومان نيز توسط حسن بنايي نماينده مجلس‌مان در اختيار تيم قرار گرفته است. رئيس تربيت‌بدني ملاير هم حمايت خوبي از تيم داشته كه بايد از همه آنها تشكر كنم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1488 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *