خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران نائب قهرمان آسیا شد

تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران نائب قهرمان آسیا شد

بازدیدها: 33

در پايان رقابت‌هاي كشتي آزاد قهرماني نوجوانان آسيا كه از صبح امروز يكشنبه به وقت تايلند آغاز شده بود تيم ايران با كسب ۵ مدال طلا، ۲ مدال برنز و ۳ مقام پنجمي و كسب عنوان نايب قهرماني به كار خود پايان داد.

بنا به اعلام كيومرث محرابي سرپرست تيم كشتي آزاد نوجوانان، نتايج كشتي‌گيران كشورمان در اين رقابت‌ها به شرح زير است:

دارندگان مدال طلا:

در وزن ۴۶ كيلوگرم مهران شيخي پس از استراحت در دور نخست، در دورهاي دوم و سوم كشتي‌گيران ازبكستان و هند را شكست داد و عصر امروز با پيروزي برابر حريف قزاقستاني صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۶۹ كيلوگرم علي شفيع زاده با كسب دو پيروزي مقابل كشتي‌گيراني از تايلند و قزاقستان در ديدارفينال  حريفي از هند را شكست داد و به مدال طلا دست يافت.

در وزن ۷۶ كيلوگرم عليرضا كريمي موفق شد در دورهاي اول و دوم كشتي‌گيراني از كره‌ي جنوبي و ازبكستان را شكست دهد وي عصر امروز نيز كشتي‌گيري از قزاقستان را شكست داد و به مدال طلا دست يافت.

در وزن ۸۵ كيلوگرم حيدر علي‌زايي با شكست كشتي‌گيراني از ازبكستان و قزاقستان و حريف هندي در ديدار فينال به مدال طلاي اين وزن رسيد.
در وزن ۱۰۰ كيلوگرم نيز عبداله قمي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم كشتي‌گيري از هند را شكست داد و در ديدار فينال نيز كشتي‌گير قزاقستاني را مغلوب كرد و صاحب گردن‌آويز طلا شد.

دارندگان مدال برنز:
در وزن ۵۸ كيلوگرم جواد ضيايي پس از پيروزي مقابل كشتي‌گيري از ويتنام در دور دوم مقابل حريف قزاقستاني شكست خورد و به گروه شانس مجدد رفت و با پيروزي مقابل كشتي‌گير ژاپني براي كسب مدال برنز نماينده قرقيزستان شكست داد.
در وزن ۶۳ كيلوگرم نيما نعيمي پس از دو پيروزي مقابل كشتي‌گيران ويتنام و ژاپن در ديدار سرگروهي مغلوب حريف قرقيزستاني شد وي در ديدار رده‌بندي كشتي‌گير كره‌ جنوبي را شكست داد و صاحب مدال برنز شد.

مقام پنجم:
در وزن ۴۲ كيلوگرم احسان سنچولي پس از استراحت دو دور نخست در دور دوم كشتي‌گيري از قرقيزستان را شكست داد اما در ديدار سرگروهي مغلوب حريفي از ازبكستان شد وي مقابل كشتي‌گير مغولستاني شكست خورد و پنجم شد.
در وزن ۵۰ كيلوگرم رسول ثميني در دور اول كشتي‌گير ازبكستاني را شكست داد اما در دور دوم مقابل حريف هندي شكست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت وي با پيروزي مقابل حريف ژاپني به ديدار رده‌بندي راه يافت اما با شكست مقابل كشتي‌گير قزاقستاني در اين ديدار به مقام پنجم دست يافت.
در وزن ۵۴ كيلوگرم ناصر ضيايي در دور اول حريف ويتنامي خود را شكست داد اما در دور دوم مقابل حريفي از قرقيزستان شكست خورد و به گروه شانس مجدد رفت و با پيروزي مقابل كشتي‌گيري از تايوان براي كسب مدال برنز به مصاف حريفي از قزاقستان رفت ولي با شكست از اين كشتي‌گير پنجم شد.
در پايان اين رقابت‌ها تيم كشتي آزاد نوجوانان ايران با كسب ۵ مدال طلا، ۲ مدال برنز و ۳ مقام پنجمي با ۸۴ امتياز دوم شد، قزاقستان با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز و ۸۸ امتياز به مقام قهرماني رسيد و هند با ۸۱ امتياز سوم شد.تیمهای هند و ازبکستان به ترتیب ۲ ویک مدال طلای دیگر این رقابتها را کسب کردند.
گفتني است تيم ايران سال گذشته در هندوستان با كسب ۳ مدال طلا، ۱ نقره و سه برنز و كسب ۷۵ امتياز پس از تيم هندوستان به مقام دوم دست يافته بود.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1575 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *