خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / ایران قهرمان پیشکسوتان کشتی فرنگی جهان شد

ایران قهرمان پیشکسوتان کشتی فرنگی جهان شد

بازدیدها: 42

رقابت‌هاي كشتي فرنگي پيشكسوتان جهان روزهای جمعه تا یکشنبه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد كه در پايان این رقابتها تیم  ايران با کسب ۷ مدال طلا، دو نقره و ۱۷ برنز، برای اولین بار در دوازده دوره برگزاری این مسابقات به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، و بنا به اعلام حسين ثابتكار رييس كميته پيشكسوتان در گروه سني E در وزن ۶۳ كيلوگرم عبدالرحمن معرفيان‌پور صاحب مدال طلا شد در همين گروه سني و در وزن ۱۳۰ كيلوگرم مسعود مقربي و اكبر حكمتي به ترتيب به مدال‌هاي طلا و برنز دست يافتند. در گروه سني D ابراهيم رجبي در وزن ۶۳ كيلوگرم صاحب مدال طلا شد در همين وزن خيراله فتاحي سوم شد.اکبر افراشته در وزن ۱۳۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد. در همین رده ای سنی  وزن ۷۶ كيلوگرم سيامك بهرامي و محمود قنبری  به مقام سوم دست يافتند، اسداله جلالي و محمدرضا خرمدل و محمد مرزبان نيز در اوزان ۵۸ ، ۶۹ و ۹۷ كيلوگرم به مقام سوم رسيدند.
بر اين اساس در گروه سني C بهرام سيدخاني در وزن ۷۶ كيلوگرم صاحب مدال طلا شد، خسرو بهلولي در وزن ۹۷ كيلوگرم و منوچهر حسيني در وزن ۶۹ كيلوگرم نيز صاحب مدال برنز شدند در همین گروه سنی و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم محمد مرزبان صاحب مدال برنز شد. در گروه سني B ، محمد ابراهيمي، حبيب‌اله خواجه‌وندي و رسول ده‌بزرگي به ترتيب در اوزان  76، ۸۵ و ۹۷ كيلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

همچنین در گروه سنی A  در وزن ۹۷ کیلوگرم یوسف نعمت پور صاحب مدال طلا شد، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم محسن انصاری فرد به مدال طلا دست یافت و عزت الله صبوری در همین وزن صاحب مدال برنز شد. در وزن ۸۵ کیلوگرم امیر سعیدی و حمید رضا جمشیدی به ترتیب به مدالهای برنز و طلا دست یافتند. در وزن ۶۹ کیلوگرم حمید رضا حبیبی به مدال برنز دست یافت و در وزن ۵۸ کیلوگرم عباس عزیزی و یوسف پور موسی به ترتیب صاحب مدالهای نقره و برنز شدند.

در پایان این رقابتها تیم ایران با ۴۳۳ امتیاز اول شد و تیمهای روسیه و اوکراین به ترتیب با ۳۷۵ و ۹۵ امتیاز دوم و سوم شدند.

 

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1573 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *