خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / ليگ كشتي در زمان مناسبي برگزار نمي شود

ليگ كشتي در زمان مناسبي برگزار نمي شود

بازدیدها: 297

رييس اسبق سازمان ليگ فدراسيون كشتي در مورد برگزاري ليگ دسته يك امسال گفت: با توجه به برنامه ها و رويدادهاي سال جاري و همچنين با توجه به اساسنامه رقابتهاي ليگ،بهتر بود اين مسابقات در اوايل سال برگزار مي شد.

‘اسداله رضايي’ در گفت و گو با ايرنا گفت: هيچ شك و ترديدي در بازده مطلوب و سازنده برگزاري رقابت هاي ليگ دسته يك نيست و بهتر بود رقابت هاي ليگ دسته يك كشتي را اوايل امسال برگزار مي كرديم و متعاقب آن يعني در فصل تابستان نيز به برپايي ليگ هاي منطقه اي نوجوانان و جوانان مي پرداختيم.
دبير اسبق فدراسيون كشتي افزود: مطمئنا با برگزاري اين دو ليگ، راه برپايي رقابت هاي ليگ برتر نيز هموارتر مي شد و اين امكان وجود داشت كه نيمه دوم سال را نيز به برگزاري ليگ برتر كشتي آزاد و فرنگي اختصاص دهيم.
رضايي افزود : همان گونه كه در اساسنامه ليگ آمده است هدف از برگزاري رقابت هاي ليگ دسته يك، معرفي و صعود تيمها و كشتي گيران موفق به پيكارهاي ليگ برتر است كه مطمئنا فاصله زماني اندك بين اين دو رويداد داخلي مي تواند بر عملكرد كشتي گيران تاثيرات منفي داشته باشد.
وي اظهار داشت: البته برپايي پيكارهاي ليگ دسته يك امسال در همين زمان نيز بهتر از عدم برگزاري آن است و به هر ترتيب بايد چنين پيكارهايي را در طول سال برگزار كرد.
رييس اسبق سازمان ليگ فدراسيون كشتي در خاتمه به كاهش تعداد حاميان مالي و باشگاه هاي حاضر در ليگ اشاره كرد و گفت: متاسفانه طي چند سال اخير نوعي بي اعتمادي بين حاميان مالي و فدراسيون به وجود آمده كه دليل اصلي آن هم جانبداري يك طرفه فدراسيون از برخي تيم هاي ليگ برتري بوده است. بديهي است فدراسيون كشتي بايد در طول برپايي رقابت هاي ليگ،‌نگاه يكساني به تمامي تيم هاي حاضر داشته باشد و برخي از تيمها را از رعايت قوانين معاف نكند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *