خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / كشتي‌گيران فني و جنگنده ملي‌پوش مي‌شوند

كشتي‌گيران فني و جنگنده ملي‌پوش مي‌شوند

بازدیدها: 1

سرمربي تيم ملي كشتي آزاد گفت: تمامي كشتي‌گيران حاضر در رقابت‌هاي انتخابي اوزان ۸۴ و ۹۶ كيلوگرم شانس حضور در بازي‌هاي آسيايي را دارند.

غلامرضا محمدي سرمربي تيم ملي كشتي آزاد در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون كشتي با بيان اين مطلب افزود: براساس هماهنگي كه با مسئولان تيم‌هاي اعزامي به بازي‌هاي آسيايي صورت گرفته هركدام از كشتي‌گيران حاضر در رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي در اوزان ۸۴ و ۹۶ كيلوگرم شانس حضور در بازي‌هاي آسيايي گوانگجو را دارند و هيچ مشكلي در اين زمينه وجود ندارد.
وي تصريح كرد: نام عرفان اميري در ليست اعلام شده براي حضور در رقابت‌هاي انتخابي روز جمعه ۷ آبان ماه قرار دارد ولي وي طي نامه‌اي به كادر فني اعلام كرده است به دليل مصدوميت از ناحيه دست نمي‌تواند در مسابقات شركت كند و ما نيز اعلام كرديم اين موضوع بايد به تأييد پزشك فدراسيون برسد در هرحال حضور او در اين رقابت‌ها بلامانع است.
محمدي در پايان خاطرنشان كرد: رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي كشتي آزاد از ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه با دو كيلوگرم ارفاق وزن و به صورت دوره‌اي برگزار مي‌شود كه كادر فني با بررسي تمامي رقابت‌ها، كشتي‌گيراني كه جنگنده‌تر ظاهر شده و فني‌تر كشتي بگيرند را در اوايل هفته آينده براي حضور در بازي‌هاي آسيايي گوانگجو معرفي مي‌كند.
رقابت‌هاي كشتي بازي‌هاي آسيايي گوانگجو روزهاي ۳۰ آبان تا ۵ آذرماه در سالن هواگنگ برگزار مي‌شود

 

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *