خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / يزداني هميشه كشتي‌گير خوبي بوده

يزداني هميشه كشتي‌گير خوبي بوده

بازدیدها: 1915

قهرمان سابق كشتي جهان گفت: رضا يزداني هميشه خوب بوده و شايسته مدال، اما چون مشكل روحي دارد نتيجه مطلوب نگرفته است.

اكبر فلاح در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: حقيقت اين است كه رضا يزداني هميشه كشتي‌گير خوبي بوده است، اما چون مشكل روحي داشته فقط دو بار مدال برنز جهان را به خود اختصاص داده است. در واقع اگر يكي اين مشكل را حل مي‌كرد او تاكنون دو تا سه مدال خوش‌رنگ از آن خود كرده بود و ما اين مدال را از دست داده‌ايم.
وي كه با حضور در سالن هفت‌تير مبارزه‌هاي روز گذشته انتخابي تيم ملي را از نزديك تماشا كرد، ادامه داد: كاش اين رقابت‌ها چهار تا پنج ماه پيش انجام مي‌شد تا جوان‌ها هم در آن شركت كرده و بهترين‌ها و آماده‌ترين‌ها براساس مسابقه به اردوي تيم ملي راه پيدا كنند. به اين شكل روي آنها سرمايه‌گذاري مي‌شد و هر كسي حقش بود به مسابقات جهاني اعزام مي‌شد. نه اينكه چون نفر دوم خوبي در اردو نبود، مربيان مجبور شوند فردي كه از اردو كنارش گذاشته بودند و يا كسي كه ماه‌ها به تمرينات دعوت نشده‌ بود را دوباره فراخوانند.
اين مربي تهراني گفت: همه ديدند دو كشتي‌گيري كه مدتي در اردو نبودند (رضا يزداني و جمال ميرزايي) بهتر از سايرين مبارزه كرده و بدون شكست به كارشان پايان دادند.
فلاح با اشاره به غيبت عرفان اميري در مسابقه روز گذشته و عملكرد حسن رحيمي خاطرنشان ساخت: اميري كه به مسابقات جهاني رفت، الان كجاست؟ چرا كشتي نگرفت؟ كسي كه به جهاني رفته بايد روند رو به رشدتري داشته باشند و مدعي اصلي حضور در بازي‌هاي آسيايي كه به مراتب مسابقه راحت‌تري است، باشد. به سالن هفت‌تير رفتم كه شاهد عملكرد حسن رحيمي باشم و انتظار داشتم كه بعد از چندين‌ ماه حضور در اردوي تيم ملي، كشتي‌گير خوبي را ببينم؛ اما او هيچ فرقي نكرده بود و حتي به مراتب عقبگرد هم داشت.
سرمربي سابق تيم ملي جوانان تاكيد كرد: جمال ميرزايي مبارزه‌هاي خوبي داشت. كاش زودتر از اين‌ها به اردو دعوت مي‌شد. او با توجه به تجربه حضور در مسابقات جهاني دانمارك، اشتباهاتش را فهميده بود و مي‌توانست بهتر از قبل در مسكو كشتي بگيرد. البته احسان لشگري هم خوب است و نبايد او را از دست بدهيم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *