خانه / داور و داوری / کارشناسی داوری / تشكيل كلينيك داوري كشتي

تشكيل كلينيك داوري كشتي

بازدیدها: 4

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي؛ كلينيك داوري مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي فرنگي جوانان با خير مقدم ممتازان رئيس هيأت كشتي خوزستان به داوران شركت كننده برگزار شد.


براساس اين گزارش: ممتازان در صحبت‌هاي خود از حساسيت رقابت‌ها سخن به ميان آورد و از داوران حاضر خواست تا نهايت دقت خود را در امر داوري اين مسابقات بعمل آورند.

در ادامه رحيم جدي ضمن تبريك به طهماسبي رئيس جديد كميته داوران افزود همه ما بايد براي پيشرفت داوري در كشور به يزداني خرم كمك كنيم و حمايت خود را از كميته داوران اعلام كرد.

سپس علي‌اكبر طهماسبي ضمن تشكر از يزداني خرم بدليل اعتماد به وي اعلام داشت با كار زياد و عملكرد خوب در سطح جهان جواب اعتماد يزداني خرم را خواهد داد.

طهماسبي در ادامه از مسئولان قبلي كميته داوران تشكر كرد و از رحيم عظيمي بعنوان استاد خود ياد نمود و گفت: در كميته داوران با خرد جمعي كار مي‌كنم و تصميم نهايي را مي‌گيرم، كميته داوران سرمايه ملي است و ما با هيچ داوري خصومت نداريم و ملاك ما براي انتخاب داوران، شايستگي افراد است.

طهماسبي در اين زمينه افزود: فرم ارزشيابي را با توجه به آيتم‌هاي مختلف تهيه كرده‌ايم و طبق آن بر عملكرد داوران نمره خواهيم داد و با توجه به اين نمرات داوران شايسته را مشخص خواهيم نمود.

طهماسبي ادامه داد: داورهاي درجه ۲ و ۳ خوبي داريم كه ارزشيابي نشده‌اند و من طي يك سال آينده اين داوران را ارزشيابي كرده و براي اينكار از كمك تعدادي از داوران باتجربه استفاده خواهم كرد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

سه كلاس استاژ داوري برگزار مي‌شود

بازدیدها: 299سه كلاس استاژ داوري ملي كشتي در استان‌هاي لرستان، مازندران و تهران برگزار مي‌شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *