خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / يزداني بار ديگر شايستگي و لياقت خود را اثبات كرد

يزداني بار ديگر شايستگي و لياقت خود را اثبات كرد

بازدیدها: 3358

مربي سازنده كشتي مازندران كه قهرمانان بسياري را به عرصه ملي اين رشته معرفي كرده در خصوص قهرماني يكي از شاگردانش در گوانگجو گفت: رضا يزداني با كسب مدال طلاي وزن ۹۶ كيلوگرم بازيهاي آسيايي، ضمن اثبات شايستگي و لياقت خود، جايگاهش را در تركيب تيم ملي تثبيت كرد.

‘محمود اسماعيل پور’ در گفت و گو با ايرنا خاطر نشان كرد: پيش از اعزام تيم ملي به گوانگجو بارها تمامي حريفان وزن ۹۶ كيلوگرم آسيايي را براي يزداني آناليز كردم كه نتيجه اين كار نيز در كشتي حساس او با تيموراز تگي يف كاملا مشهود بود.
وي افزود: اصلا فكر نمي كردم كه قربان قربان اف از ازبكستان بتواند تا پاي فينال پيش آيد و به همين دليل زياد روي آناليز او با يزداني كار نكردم و مطمئنا اگر اين چنين مي شد يزداني به هيچ عنوان به او امتياز نمي داد.
مربي باتجربه و سازنده كشتي مازندران ادامه داد: هنگامي كه يزداني در ديدار فينال توانست با آن شجاعت و غيرت مثال زدني خود امتيازات عقب افتاده را جبران و قهرمان شود، بارها به ياد اين موضوع افتادم كه اي كاش او مي توانست در رقابتهاي جهاني ۲۰۱۰ مسكو هم به ميدان مي رفت.
وي تصريح كرد: يزداني با تكرار قهرماني خود در بازيهاي آسيايي نشان داد كه يك كشتي گير ششدانگ و توانمند است و اگر همينطور در شرايط روحي و جسمي مطلوبي قرار داشته باشد، مي تواند در رقابتهاي جهاني و المپيك نيز خوش بدرخشد.
اسماعيل پور در خاتمه به عملكرد تيم ملي كشتي آزاد اشاره كرد و گفت: تمامي كشتي گيران ما خوب كار كردند، اما برخي از آنها مي توانستند خود را بهترين نشان دهند.
وي افزود: مطمئنا كادر فني با توجه به نقاط ضعف و قوت تيم اعزامي به گوانگجو، در آينده برنامه ريزي هاي خاصي را انجام خواهد داد كه موفقيت بازيهاي آسيايي در ميادين بعدي نيز تكرار شود.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *