خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / ناکامی گوانگجو را در آینده جبران می‌کنم

ناکامی گوانگجو را در آینده جبران می‌کنم

بازدیدها: 23

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: مردم بدانند در بازی‌های آسیایی گوانگجو به هیچ عنوان کم کاری نکردم و نهایت تلاشم را به کار بردم تا به مدال دست یابم.

حمید سوریان، فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بازی‌های آسیایی هر چهار سال یکبار برگزار می شود و فضای المپیکی دارد. کشتی گیران کشورمان در این رقابت‌ها که اتفاقا در سطح بالایی برگزار شد، نتایج خوبی را کسب کردند.

وی در مورد دلایل ناکامی خود در بازی‌های آسیایی گوانگجو اظهار داشت: دلایل مختلفی در مورد این ناکامی وجود دارد. متاسفانه مسابقات جهانی و المپیک در فاصله دو ماهه برگزار شد و من مجبور شدم دوبار و هر با نزدیک به هفت کیلوگرم وزن کم کنم که این برای یک سبک وزن سخت است.

سوریان ادامه داد: بهرحال شرایطی بوجود آمد که من نتوانستم با آمادگی صددرصد در این مسابقات به میدان بروم، از طرفی در این مسابقات در وزن من کشتی گیران خوبی حضور داشتند و من قرعه نسبتا سختی داشتیم و متاسفانه در کشتی سوم و در یک رقابت نزدیک با حریف ژاپنی شکست خوردم و پس از آن برای دیدار رده بندی نیز نتوانستم خودم را جمع کنم.

وی در پایان بدلیل این نتیجه از مردم عذرخواهی  کرد و گفت: این وزن کم کردن صدمه زیادی به من زد. به هرحال مردم بدانند که من کم کاری نکردم و تمام تلاش خود را در میدان مبارزه به کار گرفتم و امیدوارم در مسابقات آینده رقابت‌های جهانی و المپیک لندن این نتیجه را جبران کنم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1567 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *