خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / مصاحبه با رضا صفری مسئول کانون کشتی تهران

مصاحبه با رضا صفری مسئول کانون کشتی تهران

بازدیدها: 249

کانون مقاومت بسیج کشتی سپاه تهران مدتی است که کار خود را آغاز کرده است و با توجه به نگرش مسئولین مربوطه می تواند سرمنشاء خدمات موثری در جهت رشد و اعتلای ورزش کهن باشد.

در همین رابطه مصاحبه ای را با سرپرست کانون کشتی برادر بسیجی رضا صفری ترتیب دادیم که در متن ذیل مشاهده مینمایید:

 

 

 

 

 

 

 

 

طی حکمی از سوی سرهنگ پاسدار ابوالفضل قناعتی معاون تربیت بدنی و مسئول مرکز بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، کانون کشتی تهران رسماً راه اندازی و رضا صفری که پیش از این مسئولیت های متعددی در ورزش بسیج و نیروهای مسلح برعهده داشته ، به عنوان مسئول کانون کشتی تهران منصوب شد.

رضا صفری از جنس کشتی و از دلسوزان و عاشقان واقعی ورزش کهن است.

وی کشتی را از جنوب شهر تهران در باشگاه شهید فراهانی نزد مرحوم حاج آقا محمدی آغاز کرد سپس به باشگاه کارگران نزد اسماعیل ابرقویی رفت و تا سطح قهرمانی تهران کشتی گرفت و به جرگه مربیان پیوست .

ایشان مدتی مسئول هیات کشتی ناحیه مالک اشتر بود و ریاست روابط عمومی کشتی نیروهای مسلح و … در کارنامه خود دارد.

با ابلاغ ستادمشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، این کانون در مرکز بسیج ورزشکاران تهران بزرگ شکل گرفته و رویکرد آن به طور کلی فرهنگی می باشد؛ این کانون ارتقاء مسائل فرهنگی را در کشتی تهران دنبال می کند.

در همین رابطه مسئول کانون کشتی اظهار داشت : راه اندازی دفتر ، معرفی اعضاء هیئت مدیره کانون، معرفی اعضاء شوراء کانون، راه اندازی وب سایت ، راه اندازی سامانه پیام کوتاه ، جذب قهرمانان ، پیشکسوتان ، داوران و ارتباط با برخی از باشگاه های مطرح تهران و دیدار با مقام معظم رهبری از جمله اقدامات این کانون بوده که تا کنون صورت گرفته است .

اعضای هیات مدیره متشکل از سردار حکیم جوادی (رئیس هیات کشتی نیروهای مسلح ) جناب سرهنگ میر شفیع ( مدیر عامل باشگاه پیام ارتباطات ) سردار هاشمی ( رئیس هیات کشتی تهران ) سرهنگ عبداللهی ( دبیر هیات کشتی بسیج کشور ) آقای شیر گیر ( رئیس کانون مربیان کشتی کشور ) هستند.

 

شرایط عضویت در کانون کشتی

بنا به اعلام روابط عمومی کانون کشتی تهران ، کلیه قهرمانان و پیشکسوتانی که دارای حکم قهرمانی اول تا سوم تهران و بالاتر هستند، مربیان تیم های ملی ، مربیان تیم های تهران و مربیانی که شاگردانی در سطح تهران دارند، داوران ملی و بین المللی، سرپرستان و مدیران و مسئولان تیم ها و باشگاه های طراز اول تهران و خبرنگاران کشتی می توانند به عضویت این کانون درآمده و علاوه بر ، برخورداری از کارت عضویت ؛ از سایر خدمات و برنامه های پیش بینی شده این کانون نیز بهره مند گردند.علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های ( ۳۳۲۲۰۸۹۳ و ۳۳۲۲۰۸۴۳  ) تماس حاصل نمایند.

گفتنی است در میان اعضایی که تا کنون عضو کانون شده اند نام ۵ قهرمان المپیک (علیرضا دبیر ، علیرضا رضایی ، امیررضا خادم ، سید علی اکبر حیدری و یوسف قادریان) به همراه حمید سوریان ، چند تن از مربیان تیم ملی جوانان و بسیاری از قهرمانان و چهره های برجسته کشتی کشورمان که در تهران ساکن هستند ، به چشم می خورد.

سایت کهن بوم ضمن تشکر از جناب آقای صفری و همکارنشان به اطلاع میرساند که خبرها و مصاحبه های دیگری طی روزهای آتی به سمع و نظر علاقه مندان خواهد رسید.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1551 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *