خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار خارجی / قاتل “ديويد شولتز” در زندان مرد

قاتل “ديويد شولتز” در زندان مرد

بازدیدها: 66

قاتل “ديويد شولتز” قهرمان كشتي جهان و المپيك، در سن ۷۲ سالگي در زندان درگذشت.

به نقل از (ايسنا)، ديويد شولتز قهرمان دهه هشتاد كشتي آمريكا و دارنده هفت مدال طلا، نقره و برنز جهان و المپيك بود كه در سال ۱۹۹۶ توسط دوست نزديكش “جان دپونت” به قتل رسيد.

شولتز پس از دوران قهرماني در پنسيلوانياي آمريكا در يك باشگاه كشتي به آموزش كشتي گيران مشغول بود كه جان دپونت هم به عنوان دوست شولتز و اسپانسر تيم در كنارشان فعاليت مي‌كرد.

در ۲۶ ژانويه ۱۹۹۶، دپونت در حالي كه رييس امنيتي شركتش در ماشين او نشسته بود، پيش او و جلوي چشم همسر شولتز، سه گلوله به قهرمان المپيك ۱۹۸۴ لس آنجلس شليك مي‌كند و وي را به قتل مي‌رساند.

نه پليس و نه خانواده شولتز هيچ دليلي براي اين قتل پيدا نمي‌كنند. دپونت كه بيماري رواني و چند شخصيتي در او تشخيص داده شد به ۳۰ سال زندان به خاطر جرم درجه ۳ محكوم شد.

فرجام خواهي اين وارث خانواده معروف و ثروتمند دپونت به خاطر بيماري رواني در دادگاه رد شد و جان دپونت به ۳۰ سال حبس محكوم گرديد كه وي سرانجام پنج‌شنبه گذشته در سن ۷۲ سالگي در زندان در گذشت.

خانواده دپونت يكي از معروف‌ترين و ثروتمندترين خانواده‌هاي آمريكايي در پنسيلوانيا هستند كه كارخانه مواد شيميايي دارند و جان دپونت يكي از وراث اين خانواده بود.

خانواده دپونت در سال ۱۸۰۰ از فرانسه به آمريكا مهاجرت كرده بودند و جد آنها يكي از افراد سرشناس و شناخته شده در فرانسه و آمريكا بوده است.

                                                                جان دپونت در زمان دستگيري‌اش در سال ۱۹۹۶

                                                         جان دپونت در آخرين سال‌هاي زندگي‌اش در زندان

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلای 2012 کمیل قاسمی

پس از ۱۰ سال بالاخره مدال طلای کمیل قاسمی تحویل شد.

بازدیدها: 641 کمیل قاسمی سرانجام توانست مدال طلای المپیک خود را دریافت کند. در سفر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *