خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / قهرمانان اسبق آسیا در رقابتهای کارکنان وزارت نفت

قهرمانان اسبق آسیا در رقابتهای کارکنان وزارت نفت

بازدیدها: 1

در مسابقات هفتمین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت نفت، که روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار شد تیم پالایش و پخش در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی به عنوان قهرمانی دست یافت.


به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در کشتی آزاد، تیم های پتروشیمی و نفت الف دوم و سوم شدند و در کشتی فرنگی هم در مجموع تیم پتروشیمی و نفت “الف” در رده دوم و سوم ایستادند.

بر این اساس در کشتی آزاد علی محمد بابایی از پخش و پالایش “الف” در وزن ۵۵ کیلوگرم ، مسعود مهردوست از تیم پتروشیمی در وزن ۶۰ کیلوگرم، در  وزن ۶۶ کیلوگرم عادل غلامی از پخش و پالایش “الف”، در ۷۴ کیلوگرم محمدرضایی از نفت «ب»، در وزن ۸۴ کیلوگرم حبیب ولایتی از تیم گاز، در ۹۶ کیلوگرم مهدی منصوری از پتروشیمی و در وزن ۱۲۰ کیلوگرم امین احمدی از پتروشیمی، عناوین نخست را به دست آوردند.

همچنین در کشتی فرنگی در وزن ۵۵ کیلوگرم مهدی پاپی از نفت “الف”، در وزن ۶۰ کیلوگرم علی پناهی از پتروشیمی، در ۶۶ کیلوگرم بهزاد بهزادی از پخش و پالایش “الف”، در ۷۴ کیلوگرم پرویز زیدوند از نفت الف، در ۸۴ کیلوگرم علی ذبیحی از نفت “الف”، در ۹۶ کیلوگرم حسن ابوذری از گاز و در ۱۲۰ کیلوگرم محمد مرزبان از پالایش و پخش” الف” مدال های طلا را از آن خود کردند.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *