خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / اشتباه كردم تاوانش را دادم

اشتباه كردم تاوانش را دادم

بازدیدها: 1

سرمربي تيم فرنگي حفاري گفت: چون حقايق را مي‌گويم و گاهي از اتفاقات انتقاد مي‌كنم، مورد تهديد عده‌اي قرار گرفته‌ام.

كريم كاكاحاجي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: مرا تهديد كرده‌اند كه صحبت نكنم و اگر دوباره انتقاد كنم، مسائلي را در مورد گذشته مطرح خواهند كرد. اگر من در گذشته در مورد استفاده از دارويي ممنوعه بدون آگاهي و ناخواسته مرتكب اشتباهي شدم، همان‌وقت تاوانش را دادم و فكر نمي‌كنم اين حركت قشنگي باشد كه بخواهند اينگونه جلوي انتقادات مرا بگيرند. من فقط حقايق را مي‌گويم و دلسوز كشتي فرنگي هستم.
وي با اشاره به عدم برگزاري ليگ فرنگي سال ۸۹ تاكنون، تصريح كرد: اگر واقعا ورودي ۱۵ ميليوني را برمي‌داشتند، چند تيم از استان‌هاي مختلف و فعال كه بضاعت مالي چندان خوبي براي تيم‌داري ندارند، دوست داشتند در رقابت‌ها حاضر باشند اما حقيقت اين است كه نمي‌خواهند ليگ اين رشته برگزار شود و در اين زمينه كم‌كاري‌هايي صورت مي‌گيرد. نمازيان پيش از هر كاري از همه تيم‌ها مي‌خواهد كه وروديه‌شان را بپردازند.
اين مربي اهوازي كشتي فرنگي تاكيد كرد: ما مدارك‌مان را تحويل فدراسيون نداده‌ايم چون فعلا خبري از برگزاري مسابقات نيست. اگر ليگ برگزار شود، حفاري حتما در آن شركت مي‌كند. درست است كه بعد از بازي‌هاي آسيايي جوايز قابل‌توجهي در اختيار كشتي‌گيران و مربيان ملي قرار گرفت اما مگر همه كشتي فرنگي به اين نفرات خلاصه مي‌شود؟ بايد اين فشارهاي پنهايي را از بين برد. همان فشاري را مي‌گويم كه ابتدا فرنگي‌كاران نسبت به حضور در تيم‌ها ابراز علاقه كرده و بعد برخي مصدوميت و برخي حضور در جام‌جهاني را بهانه كردند كه قرارداد نبندند. از چه زماني جام‌جهاني اين‌قدر مهم شده كه كشتي‌گير به خاطرش قيد ۲۰ تا ۲۵ ميليون تومان ليگ را مي‌زند؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *