خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / دیدارهای این هفته لیگ با حواشی فراوان

دیدارهای این هفته لیگ با حواشی فراوان

بازدیدها: 371

دو دیدار گروه دوم در حالی با پیروزی تیم گاز ادامه داشت که دیگر دیدار این گروه با اشتباهات داوری و هم چنین عدم همکاری مسئولین فدراسیون با اعتراض شدید کادر فنی بانک ملی گلستان نیمه کاره ماند.

ر هفته اول از دور برگشت ليگ برتر كشتي آزاد و در گروه دوم تيم گاز مازندران با نتيجه ۴ بر ۳ از سد ميزبان خود تيم شهداي ملاير گذشت.
به نقل از سایت فدراسيون كشتي، در این ديدار در وزن ۵۵ كيلوگرم فريد دژم خو از شهداي ملاير محمد حسين سلطاني را شكست داد. در وزن ۶۰ كيلوگرم كميل ذبيحي از گاز احمد اميريان را مغلوب كرد. در وزن ۶۶ كيلوگرم مهدي تقوي از گاز سياوش گودرزي را شكست داد. در وزن ۷۴ كيلوگرم پيمان محمدي از ملاير جعفر قاسمي را مغلوب كرد. در وزن ۸۴ كيلوگرم ميثم مصطفي جوكار از سد حسين‌زاده گذشت. در وزن ۹۶ كيلوگرم گئورگي گوگشليدزه از تيم گاز حميد كمروند را برد و در وزن ۱۲۰ كيلوگرم نيز اشكان ازلي فر از گاز بر پرويز هادي غلبه كرد.
در ديدار وزن ۸۴ كيلوگرم مصطفي حسين زاده در حالي كه از ميثم مصطفي جوكار پيش بود به دليل آسيب ديدگي به مبارزه خود ادامه نداد.

همچنین نتيجه ديدار تيم‌هاي شهداي جويبار و بانك ملي گستان كه در شهرستان جويبار نيمه تمام ماند، پس از ارائه گزارش ناظر فدراسيون و سرپرست مسابقه متعاقبا اعلام مي‌شود.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1564 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *