خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / براي ثبت‌نام تا دقيقه نود فكر خواهم كرد

براي ثبت‌نام تا دقيقه نود فكر خواهم كرد

بازدیدها: 26

 قهرمان سابق كشتي جهان گفت:‌ اين چه انتخاباتي است كه هيچ‌يك از اهالي كشتي رغبت نمي‌كنند در آن شركت كنند؟

عباس جديدي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: همين كه تاكنون هيچ‌يك از بزرگان كشتي براي حضور در انتخابات رياست فدراسيون كشتي ثبت‌نام نكرده‌اند، دليل اين است كه آن را قبول نداشته و ايرادات زيادي به آن وارد است. اين چه انتخاباتي است كه هيچ يك از گوش‌شكسته‌ها جلو نمي‌آيند؟ همه مي‌دانند ثبت‌نام بي‌فايده است. اميدوارم سعيدلو جلوي برگزاري اين انتخابات را بگيرد.
وي تصريح كرد: يزداني‌خرم انگار جامعه كشتي را گروگان گرفته است و اين هرگز عدالت نيست. همه مي‌دانند او در اين چهار سالي كه رئيس فدراسيون بوده، چه بر سر كشتي آورده است. برويد آمار بگيريد قبل از رياست او، كشتي در كليه رده‌هاي سني چه وضعيتي داشت و حالا شرايط چطور است؟ تيم بزرگسالان‌مان نايب‌قهرمان دنيا بود، جوانان‌مان با اختلاف بسيار اندك نسبت به روسيه، نايب‌قهرمان دنيا مي‌شدند، نوجوانان‌ هم قهرمان مطلق آسيا بودند اما امروز بزرگسالان‌مان رده‌هاي هفتم و هشتم دنيا را به خود اختصاص مي‌دهند. فاصله جوانان‌مان با روسيه ۲۰ تا ۳۰ امتياز است و رده دوم را هم از دست داده‌ايم و نوجوانان هم كه مشخص است چه شرايطي دارند.
قهرمان سابق سنگين‌وزن ايران ادامه داد: اينكه به كسب مدال‌ در بازي‌هاي آسيايي استناد كنيم، فريب دادن مردم و مسئولان است. همه مي‌دانند مدال المپيك و جهاني براي كشتي اهميت دارد. كارنامه كشتي هم در المپيك‌ها مشخص مي‌شود. از سعيدلو خواهش مي‌كنم حالا كه شرايط اين‌طوري است، برگزاري مجمع انتخابات كشتي را به بعد از المپيك موكول كند. فكر مي‌كنم او هم به اين نتيجه رسيده باشد رئيسي كه مجموعا در يك هفته، چند ساعت مي‌تواند در فدراسيون حاضر شود،‌ به درد رشته‌اي چون كشتي نمي‌خورد. او نمي‌تواند بيش از اين كارايي داشته باشد.
جديدي در مورد احتمال شركت خود در اين انتخابات، گفت: نمي‌دانم چه تصميمي بايد بگيرم. اگر بيايم، شايد تصور شود اين جو بي‌اعتمادي شكسته شده و يزداني‌خرم حداقل يك رقيب پيدا كرده، در حالي كه اين‌طور نيست. تا دقيقه نود در مورد ثبت‌نام فكر خواهم كرد و اگر به نتيجه‌اي رسيدم اعلام مي‌كنم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *