خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / در ليگ كشتي آزاد خبري از عدالت نبود

در ليگ كشتي آزاد خبري از عدالت نبود

بازدیدها: 166

دير تيم كشتي آزاد گاز مازندران گفت: در ليگ برتر كشتي آزاد به علت نداشتن كميته انضباطي عدالت بين همه تيم ها به طور يكسان رعايت نشد.

محمد رضا مجديان مدير تيم كشتي آزاد گاز مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار كرد: با توجه به اين كه در فدراسيون كشتي كميته انضباطي وجود ندارد در رقابت هاي ليگ برتر امسال وقتي كه جويباري ها را در ملاير با سنگ مي زدند و يك تيم مسابقات را نيمه كاره رها كرد و يا تيم ديگر در يك شهر امنيت نداشت هيچ كس نبود كه در مقابل اين رفتارها از خود عكس العملي نشان دهد و بي نظمي هاي اين چنيني در اين رقابت ها كم نبود.

وي به ميزبان شدن تهران براي مسابقات نيمه نهايي و فينال اشاره كرد و افزود: متاسفانه رقابت ها معطوف به يك تيم است و احتمالا ديگر در سال آينده به تيم داري در كشتي نخواهيم پرداخت.

مجديان با انتقاد شديد از قانون هاي ناگهاني ليگ تصريح كرد: چه طور مي شود كه قانون در يك شب تغيير مي كند و فردين معصومي كاپيتان تيم ملي و حسن رحيمي ملي پوش وزن ۵۵ كيلوگرم كشورمان ملي پوش محسوب نمي شود و تيم نفت با چهار ملي پوش در رقابت هاي ليگ برتر حضور پيدا مي كند.

مدير تيم كشتي گاز مازندران خاطر نشان كرد: بايد از سال آينده در رقابت هاي ليگ كميته انضباطي وجود داشته باشد و بر همه امور نظارت كند تا عدالت به طور واقعي اعمال شود و اگر قرار باشد غير از اين رقابت هاي ليگ برتر برگزار شود فكر نمي كنم از سال بعد در رقابت هاي ليگ كشتي شركت كنيم.

نسخه چاپی       ارسال برای دوستان  

* نام :
کشور :
شهر:
* * ایمیل :
ضعیف متوسط خوب عالی امتیاز :
نظر شما :
*
 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *