خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / هر كسي جاي من بود عكس‌العمل نشان مي‌داد

هر كسي جاي من بود عكس‌العمل نشان مي‌داد

بازدیدها: 60

دارنده دو مدال نقره و برنز جهان گفت: اينكه تيم گاز انصراف داد و يا نفت كشتي‌گير خارجي جذب كرده چه ارتباطي به من داشته كه بايد فحش بشنوم؟

فردين معصومي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس در مورد حواشي روز پاياني رقابت‌هاي ليگ برتر اظهار داشت: اينكه گاز از شركت در مرحله نيمه‌نهايي ليگ انصراف داد و يا نفت كشتي‌گير خارجي جذب كرد، چه ربطي به من دارد كه بايد از تماشاگران فحش مي‌شنيدم؟
وي در مورد درگيري‌اش با تماشاگران حاضر در سالن هفت‌تير بعد از اتمام مسابقه فينال ليگ برتر خاطرنشان ساخت: تماشاگران آزادند و مي‌توانند فحش بدهند! من هم ورزشكار بي‌تجربه‌اي نيستم. نمي‌توانستم با دو هزار نفر بجنگم و به آنها هم احترام گذاشتم. بعد از مسابقه پشتكم را زدم و گوشم نيز فحش‌ها را نمي‌شنيد. در همين هنگام در حال خروج از سالن بودم كه يكي از تماشاگران به اسم صدايم كرد، من هم برگشتم و نزديكش رفتم. او تا توانست به من فحش ناموسي داد. هر كسي جاي من بود نسبت به اين برخورد واكنش نشان مي‌داد.
كاپيتان تيم ملي آزاد ادامه داد: از كميته ليگ فدراسيون هم گله دارم كه هيچ واكنشي نسبت به پرتاب بطري و پوست پرتغال به تشك نشان نمي‌داد. مي‌شد كشتي را براي دقايقي قطع كرد. وقتي نسبت به بي‌احترامي تماشاگران به ارزش‌ها و مقدسات واكنشي نشان داده نمي‌شود و آنها در زماني كه بايد سكوت كنند، طبل‌شان را طلب مي‌كنند، اين رفتار تا پايان مسابقه ادامه پيدا مي‌كند. محسن كاوه مربي تيم ملي است و بايد احترامش حفظ شود اما از ابتداي ورود كادر فني تيم نفت به سالن، آنها هو شده و فحش شنيدند و اين يك كار سازمان‌دهي شده بود.
فردين معصومي گفت: مردم جويبار حق داشتند تيم‌شان را تشويق كرده و از قهرماني خوشحال باشند. تيم‌شان كار بزرگي انجام داده بود ولي فحاشي دور از انصاف است. من ۱۱ ماه با نام ايران، براي تيم ملي جنگيده‌ام، برايم سخت است چنين برخوردي ببينم.
وي در مورد احتمال حضورش در جام تختي تصريح كرد: هنوز معلوم نيست كشتي مي‌گيرم يا در اين رقابت‌ها شركت نمي‌كنم. بي‌تمرين نيستيم و هر چه كادر فني بگويند همان كار را انجام مي‌دهم. من حتي در جام بين‌المللي موحد و حبيبي كه خيلي از ملي‌پوشان مازندران در آن غايب بودند، به احترام‌شان كشتي گرفتم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *