خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / هدفم تصاحب دو بنده تيم ملي است

هدفم تصاحب دو بنده تيم ملي است

بازدیدها: 28

قهرمان وزن ۱۲۰ كيلوگرم رقابتهاي بين المللي كشتي آزادجام جهان پهلوان تختي گفت:خوشبختانه در جام تختي قهرمان شدم و با تمام احترامي كه براي فردين معصومي قهرمان سنگين وزن كشورمان قائل هستم اميدوارم كه ملي پوش سنگين زون تيم كشتي آزاد در رقابتهاي جهاني تركيه باشم.

سيدمحمدرضا آذرشكيب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهارداشت:رقابتهاي جام تختي انتخابي تيم ملي براي مسابقات جام جهاني و قهرمانی آسيا بود هدف اصلي من رسيدن به دو بنده تيم ملي در رقابتهاي جهاني ۲۰۱۱ تركيه است و با توجه به اينكه احترام زيادي برای فردين معصومي قائل هستم اما تلاش خود را خواهم كرد تا ملي پوش شوم و فكر مي‌كنم هر كسي كه بهتر باشد به اين مهم مي‌رسد.

وي افزود:تابع نظر كادر فني هستم و چون آنها دستور داده بودند در رقابتهاي جام تختي حاضر شدم و اميدوارم با قهرماني در اين مسابقات توانسته باشم رضايت آنها را جلب كرده باشم.

آذرشكيب تصريح كرد:با حضور در جام تختي و قهرماني در اين مسابقات ثابت كردم فقط دوست دارم براي كشورم افتخارآفرين باشم و اين قهرماني پاسخي بود به تمامي شايعات و حرف و حديث‌هايي كه پيرامون تغيير مليت من پس از حضور در مسابقات آزاد آذربايجان گفته شده بود.

آذرشكيب در پايان تأكيد كرد:براي رسيدن به دو بنده تيم ملي در رقابتهاي جهاني استانبول در هر مسابقه انتخابي كه كادر فني در نظر بگيرد شركت مي‌كنم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *