خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / پایان رقابتهای بین المللی کشتی جام سیراکف

پایان رقابتهای بین المللی کشتی جام سیراکف

بازدیدها: 2580

در پایان رقابتهای بین المللی کشتی جام سیراکف بلغارستان که روزهای 20 تا ۲۲ اسفندماه و در رده ای سنی جوانان در شهر وارنا برگزار شد، تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان با کسب ۵ مدال طلا و 4 برنز با اقتدار قهرمان شد و تیم کشتی فرنگی جوانان نیز صاحب ۲ مدال طلا و ۳ برنز شد و پس از قزاقستان به مقام دوم رسید. در این تورنمنت بین المللی کشتی گیرانی از بیش از ۱۵ کشور دنیا حضور داشتند.

در روز پایانی رقابتهای بین المللی کشتی جام سیراکف بلغارستان که در شهر وارنا و در رده ای سنی جوانان برگزارشد، بهزاد قاسمی و مجید علیاری فرنگی کاران اوزان ۵۵ و ۸۴ کیلوگرم کشورمان صاحب مدال طلا شدند، در کشتی آزاد نیز جابر صادق زاده در وزن ۱۲۰ کیلوگرم و مهران شیخی در وزن ۵۵ کیلوگرم و بهنام احسان پور در وزن ۶۰ کیلوگرم  صاحب گردن آویز طلا شدند و علیرضا حاتمی در وزن ۵۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، یکشنبه در روز پایانی این رقابتها، در كشتي فرنگي و در وزن ۵۵ كيلوگرم بهزاد قاسمي که با شكست حريفان خود به ديدار فينال راه يافته بود در دیدار پایانی حریف قزاقستانی خود را شکست داد و صاحب مدال طلا شد، در اين وزن ۲۰ كشتي‌گير حضور داشتند.

در وزن ۸۴ كيلوگرم كه ۱۶ كشتي‌گير حضور داشتند مجيد علياري نماينده كشورمان که با سه پيروزي مقابل حريفان خود به دیدار نهایی راه یافته بود در مسابقه پایانی نیز حریفی از کرواسی را ضربه فنی کرد و صاحب مدال طلا شد و در وزن ۹۶ كيلوگرم نيز مهرداد بايندور در دور نخست مقابل حريفي از بلغارستان شكست خورد و از دور رقابت ها كنار رفت در اين وزن ۱۳ كشتي‌گير حضور داشتند.

در كشتي آزاد در وزن ۱۲۰ كيلوگرم نیز كه ۶ كشتي‌گير حضور داشتند جابر صادق زاده در دور نخست بينچو استويانوف از بلغارستان را شكست داد و با پيروزي مقابل حريف ديگر خود به ديدار فينال راه يافت.وی در دیدار پایانی نیز حریفی از بلغارستان را در دو تایم با نتیجه ۱۳ بر صفر مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۵۰ كيلوگرم كه ۱۰ كشتي‌گير حضور داشتند مهران شيخي در دور نخست علي مصطفي از بلغارستان را شكست داد و در ديدار سرگروهي نيز با پيروزي مقابل عليرضا حاتمي ديگر نماينده كشورمان به ديدار فينال راه يافت. شیخی در دیدار پایانی با نتیجه ۲ بر صفر نماینده فرانسه را مغلوب کرد وصاحب مدال طلا شد. حاتمي نیز برای کسب مدال برنز در دو تایم و با نتیجه ۹ بر صفر حریفی از بلغارستان را شکست داد و به مقام سوم رسید.

در وزن ۶۰ كيلوگرم نيز كه ۱۷ كشتي‌گير حضور داشتند، بهنام احسان‌پور در دور اول براندون ديز از مكزيك را شكست داد و با پيروزي مقابل حريفان ديگر خود به ديدار نهايي راه يافت. وی در دیدار پایانی با ضربه فنی حریف قزاقستانی خود را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

رقابت‌هاي بین المللی كشتي جام سيراكوف بلغارستان در رده‌ي سني جوانان از روز جمعه در شهر وارنا بلغارستان آغاز شده است كه تيم ايران در كشتي آزاد توسط ابراهيم نصيري، مهران شیخی، بهنام احسان پور، حامد طالبي زرین کمر و جابر صادق زاده  صاحب پنج مدال طلا و آرش دنگسركي، نادر حامدي پور، امير محمدي و علیرضا حاتمی صاحب چهار مدال برنز شد و در كشتي فرنگي نيز توسط بهزاد قاسمی و مجید علیاری صاحب دو مدال طلا و محمدرضا رضايي، حسين نوروزي و پژمان شاهبداغي صاحب سه مدال برنز شد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1559 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *