خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / آخرين تحولات در فدراسيون کشتي

آخرين تحولات در فدراسيون کشتي

بازدیدها: 27

طبق اعلام سايت رسمي فدراسيون کشتي انتصابات ذيل انجام گرديد.

۱- با حكم حجت‌اله خطيب سرپرست فدراسيون كشتي، بيژن قاسم‌زاده بعنوان رئيس كميته انضباطي و قضايي فدراسيون كشتي منصوب شد.
در حكم قاسم زاده آمده است: با توجه به سوابق ورزشي و قضايي شما و موافقت هيأت رئيسه فدراسيون كشتي به موجب اين ابلاغ جنابعالي به عنوان رئيس كميته انضباطي و قضايي فدراسيون كشتي منصوب مي‌شويد. انتظار مي‌رود با حضور شما در بين اعضاء خانواده كشتي با سوابق و تجارب قضايي جنابعالي و همچنين با به كارگيري همكاراني توانمند و پرتلاش در كميته انضباطي شرايطي فراهم گردد تا رعايت منش‌هاي اخلاقي و پهلواني روز به روز گسترش يافته و ارزش‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در بين جوانان عزيزمان پررنگ‌تر گردد.
موفقيت شما را در انجام وظايف محوله از درگاه خداوند متعال مسئلت مي‌نمايم.
فدراسيون كشتي از زحمات جناب آقاي حسن اسداللهي رئيس سابق كميته انضباطي قدرداني بعمل مي‌آورد.

۲- با حكم حجت‌اله خطيب سرپرست فدراسيون كشتي، مهدي خالدي بعنوان رئيس كميته روابط بين‌المللمنصوب شد.

در حكم  ايشان آمده است: نظر به سوابق ارزنده و درخشان شما در امر داوري بين‌المللي كشتي و حضور شما در فيلا به عنوان مدرس داوري در ايران و جهان، عضو تالار مشاهير فيلا و همچنين تجارب شما در امر انستيتو كشتي و روابط بين‌الملل و موافقت هيأت رئيسه فدراسيون كشتي، بدينوسيله به موجب اين ابلاغ به عنوان رئيس روابط بين‌الملل فدراسيون كشتي منصوب مي‌شويد. رجاء واثق دارم كه با توجه به سوابق ارزشمندتان در مجامع بين‌المللي و با تكيه بر تجارب درخشان و تأثيرگذار خود مي‌توانيد با برقراري ارتباط مثبت با مسئولين فدراسيون جهاني و آسيايي و همچنين با كشورهاي صاحب كشتي در رسيدن به اهداف ورزش كشورمان كه همانا جلوگيري از پايمال شدن حقوق حقه كشتي و مربيان و داوران بين‌المللي مي‌باشد تلاش و سهم شايسته‌اي را داشته باشيد. اميدوارم با به كارگيري نيروهاي متخصص و متعهد و قهرمانان عزيز كشورمان در انجام وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد.
فدراسيون كشتي از زحمات جناب آقای سيد اكبر ميري روشن رئيس سابق كميته روابط بين‌الملل قدرداني بعمل مي‌آورد.

۳- غلامرضا محمدي سرمربي تيم ملي کشتي آزاد نيز در ملاقاتي که در روز دوشنبه با سرپرست فدراسيون کشتي داشتند، گزارشي از روند برنامه‌هاي تيم ملي براي شركت در رقابت‌هاي مهم پيش رو از جمله المپيك ۲۰۱۲ ارائه داد. خطيب نيز در اين ديدار با حمايت از برنامه‌هاي تيم ملي از كادر فني خواست تيم قدرتمندي را راهي رويداد مهم المپيك كنند.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *