خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / تحولات اخير در فدراسيون کشتي

تحولات اخير در فدراسيون کشتي

بازدیدها: 31

با حکم حجت الله خطيب سرپرست فدراسيون کشتي احکام ذيل صادر گرديد:

۱- جهان پهلوان رسول خادم، قهرمان ارزنده و پهلوان محبوب چندين دوره جهان و المپيك بعنوان مدير تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي منصوب شد.
در متن انتصاب خادم آمده است:با سلام، خدمتگزاري به مردم شريف ايران فرصتي مغتنم و نعمتي بزرگ است كه خداوند متعال به بندگان برگزيده خويش ارزاني داشته است. نظر به مراتب علم، تعهد، تقوا و نيز تجارب ارزشمند و گرانسنگ حضرتعالي و ضمن احترام و گراميداشت و ارج‌گذاري به جايگاه والاي اخلاقي، ورزشي، فرهنگي و مديريتي آن برادر فرهيخته و ارجمند، به منظور ترقي، تعالي و بهره‌وري بيشتر، در كمترين مهلت ممكن و حمايت از كشتي‌ بعنوان ورزش ملي و اول كشور، به موجب اين ابلاغ و به پشتوانه درخواست‌هاي مستمر و گسترده مردمي و خبرگان ورزش كشور به سمت «مدير تيم‌هاي ملي و امور فني تيم‌هاي كشتي كشور» انتخاب مي‌شويد. با اين پنداشت كه با حضور حضرتعالي با تأسيس حوزه فني و علمي، ضمن بازنگري ماهوي و شكلي در فعاليت‌هاي انستيتو كشتي و برنامه‌هاي آن و نيز توسعه و ترقي فعاليت‌هاي آموزشي با آخرين متدهاي علمي و برترين شيوه‌هاي موفق جهاني با استفاده از نيروهاي شايسته و خبره، ايجاد تحول اساسي و اصولي در كادر فني اعم از مديران فني، سرپرستان، مربيان، همراه با بكارگيري ساير عوامل تأثيرگذار در تيم‌هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي در رده‌هاي نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، ارتقاء سطح ترقي و تعالي جايگاه اين ورزش باستاني در شأن و اندازه اين مردم فهيم و علاقمند را عينيت بخشيده و متعالي نماييم.
بر آن اميد كه با توكل بر پروردگار پاك و به پشتوانه تجربيات كم‌نظير، ارزنده و جايگاه ورزشي جاودانه و افتخارآفرين جنابعالي و انتقال آن به تك تك ورزشكاران عزيز، همواره شاهد اوج‌گيري، توسعه و ترقي و ارتقاء كيفي و كمي اين رشته ورزشي ملي و محبوب در داخل كشور و كسب بي‌دريغ بهترين و برترين مقام‌ها و عناوين قهرماني در سطح جهان با خلوص خداپسندانه به پيشگاه پاك هم‌ميهنان عزيزمان باشيم.

۲- بهمن طالبی داور بعنوان رئیس کمیته داوران انتخاب شد.
در حکم انتصاب طالبي آمده است که: احتراما، بدینوسیله با توجه به سوابق و موقعیت تاثیر گذار جنابعالی در امر داوری کشتی جهان، جنابعالی را به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران منصوب می کنم. امید است با استفاده از موجودیت کنونی داوری، تجارب گرانبهای پیشکسوتان این امر و همچنان تلاش قابل توجه در رسیدن داوری کشتی ایران به جایگاه واقعی آن در جهان، موفق وموید باشید. فدراسیون کشتی از تلاشهای آقای علی اکبر طهماسبی رئیس پیشین این کمیته در مدت مسئولیت ایشان قدردانی می کند.

۳- مجید حاتمی بعنوان دبیر کمیته روابط عمومی فدراسیون کشتی منصوب شد.
در حکم انتصاب حاتمی آمده است:نظر به تجارب و تعهد جنابعالی در امور رسانه ها و مطبوعات بدینوسیله به موجب این ابلاغ بعنوان مشاور در امور رسانه ها و دبیر کمیته روابط عمومی فدراسیون کشتی منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و مراعات امور رسانه ای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

۴- عليرضا سليماني، قهرمان اسبق سنگين وزن جهان به عنوان مسئول هماهنگي و برنامه‌ريزي شوراي سياستگذاري فدراسيون كشتي منصوب شد.

۵- با حكم حجت‌الله خطيب، سرپرست فدراسيون كشتي، بيژن قاسم‌زاده به عنوان رئيس كميته انضباطي و قضايي فدراسيون كشتي منصوب شد.

۶- با پيشنهاد رئيس كميته انضباطي و با حكم سرپرست فدراسيون كشتي، بيژن خورشيدوند به عنوان نايب رئيس و منصوب شد. 
۷- با پيشنهاد رئيس كميته انضباطي و با حكم سرپرست فدراسيون كشتي، صفي‌الله فغان‌پور عزيزي كار خود را به عنوان عضو كميته انضباطي فدراسيون كشتي آغاز كرد.
۸- با پيشنهاد مدير تيم‌هاي ملي و سرمربي تيم‌هاي ملي كشتي فرنگي بزرگسالان و جوانان، حسام‌الدين جعفري و موسي طباطبايي به ترتيب به عنوان سرپرست اين تيم‌ها منصوب شدند.
۹- با پيشنهاد مدير تيم‌هاي ملي و سرمربي تيم‌هاي نوجوانان و جوانان و موافقت فدراسيون كشتي، يعقوب نجفي جويباري و مجيد ورزيده به ترتيب بعنوان سرپرست اين تيم‌ها منصوب شدند.
 
۱۰- با حكم حجت الله خطيب، علي دولتشاهي به عنوان مشاور و رئيس كميته اقتصادي و توسعه منابع فدراسيون كشتي كار خود را آغاز كرد.
۱۱- پرويز عالي، مربي سابق تيم ملي پس از جلسه با سرپرست فدراسيون كشتي و غلامرضا محمدي، سرمربي تيم ملي، به عنوان سرپرست تيم ملي كشتي آزاد انتخاب شد.
۱۲- با حكم حجت‌الهي خطيب، سرپرست فدراسيون كشتي، مهدي خالدي به عنوان رئيس كميته روابط بين‌الملل منصوب شد.
۱۳- اشرف هدايت‌نژاد به عنوان سرپرست هيئت كشتي استان كردستان منصوب شد.
۱۴- حسن رنگرز به عنوان نايب رئيس فدراسيون كشتي به جاي محمد علي صنعتكاران انتخاب شد.
اميدواريم ايشان با اتکاء‌ به خداوند در انجام امور محوله کوشا و توانمند باعث رشد و ترقي اين ورزش کهن گردند.

intronew

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *