خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / نتیجه ناراحت کننده تله کابین گنجنامه همدان

نتیجه ناراحت کننده تله کابین گنجنامه همدان

بازدیدها: 39

نتيجه ضعيف و دور از انتظار تلکابين گنجنامه همدان در مقابل خونه به خونه بابل همگي را شگفت زده کرد.

از اين مسابقه صادق گودرزي برخلاف با تمامي شايستگي هايش در مقابل ايمان محمديان ظاهر نشد ولي ديگر کشتي گير ۷۴ کيلويي مسعود حيدريان توانست تنها پيروزي اين تيم را رقم بزند. ميثم مصطفي جوکار که از اميدهاي پوشيدن پيراهن تيم ملي در وزن ۸۴ کيلوگرم مي باشد با شکستي غير منتظره در مقابل احسان لشگرب يک گام ديگر تله کابين را به باخت نزديکتر کرد. عباس دباغي نيز دور از انتظار ظاهر شد و در دو تايم پياپي کشتي را به اوپن سات روس واگذار کرد و يکي ديگر از اميدهاي تيم تله کابين از بين رفت. کشتي دلاورانه و دور از انتظار را مهران ميرزايي جوان در مقابل رضا يزداني قهرمان جهان به نمايش گذاشت و نشان داد که در صورت توجه بيشتر به ايشان مي تواند از اميدهاي آينده اين وزن به حساب آيد. در انتها نوبت به سعيد ابراهيمي رسيد که باخت ناراحت کننده اين تيم را رقم بزند و در يک کشتي بدون انگيزه نتيجه را در دو تایم پیاپی به محمدرضا آذرشکيب واگذار کرد، با اين باخت تله کابين از راهيابي به فينال باز ماند.
طبق نظر کارشناسان حاضر در ورزشگاه در بدبينانه ترين حالت نتيجه اين مسابقه مي بايست ۴-۳ به نفع خونه به خونه پايان مي پذيرفت نه ۶-۱٫
ديگر موردي که قابل تامل بود عدم حضور صادق گودرزي مقابل ايمان محمديان بود که اينگونه عنوان شد که صادق گودرزي علاقه اي به رويارويي با ايمان محمديان ندارد و از پيش خود را بازنده ميدان مي داند. اين خود به تاريخچه سه سال آخر مسابقات رو در روي اين دو کشتي گير باز مي گردد که صادق نتوانسته است بر ايمان غلبه کند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *