خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / رقابتهاي گزينشي المپيک ۲۰۱۲ لندن- چين

رقابتهاي گزينشي المپيک ۲۰۱۲ لندن- چين

بازدیدها: 12

کسب دو سهميه ديگر با دو مدال خوشرنگ طلا در مسابقات گزينشي المپيک لندن در وزن ۱۲۰ کيلوگرم آزاد توسط پرويز هادي و ۸۴ کيلوگرم فرنگي حبيب الله اخلاقي

پرويز هادي در دور نخست با قرعه استراحت داشت. در دور دوم نوبويوشي آراكيدا از ژاپن را با نتيجه ۷ بر صفر مغلوب كرد. در دور سوم بر فاسون بارو از آلباني را با نتيجه ۶ بر صفر غلبه کرد. در مرحله نيمه‌نهايي نيز  با نتيجه ۵-۱ دانيل رارس چينتوان از روماني را از پيش رو برداشت. با حاضر نبودن نيك ماتوهين از آلمان دست پرويز هادي بعنوان کشتي گير برنده بالا برده شد و صاحب مدال طلا گرديد.

در ۸۴ كيلوگرم كشتي فرنگي حبيب‌اله اخلاقي در دور اول ليونگ بك از سوئد را با نتيجه ۲-۰ شكست داد، در دور دوم نيز تيگران ساهاكيان از ارمنستان را نيز با نتيجه ۲-۰ از پيش رو برداشت. اخلاقي در دور سوم ملونين نمونوي از فرانسه را با نتيجه ۲-۰ شكست داد و انتقام شكست مسابقات جهاني دانمارك را از اين كشتي‌گير گرفت. اخلاقي در ديدار مرحله نيمه‌نهايي نيز در سه تايم و با نتيجه ۶ بر ۴ ولادمير گوگيشيدزه از گرجستان را شكست داد و با حضور در ديدار پاياني اين وزن سهميه المپيك ۲۰۱۲ لندن را نيز بدست آورد. اخلاقي در ديدار فينال نناد زوگاج از كرواسي را در دو تايم و با نتايج ۳- صفر و ۱- صفر شكست داد و به مدال طلاي اين وزن دست يافت.

هادي عليزاده پورنيا کشتي گير وزن ۷۴ كيلوگرم كشتي فرنگي كشورمان نيز پس از يك برد مقابل حريف قطري و يك شكست مقابل كشتي گير اوكرايني و با توجه به حذف اين كشتي‌گير از دور رقابت‌ها كنار رفت.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *