خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار خارجی / نايب قهرماني ايران در مسابقات کشتي فرنگي قهرماني نوجوانان آسيا

نايب قهرماني ايران در مسابقات کشتي فرنگي قهرماني نوجوانان آسيا

بازدیدها: 42

 ايران با کسب ۴ مدال طلا، يک نقره و يک برنز به نايب قهرماني مسابقات قهرماني کشتي فرنگي رده سني نوجوانان آسيا در بيشکک قرقيزستان رسيد.

اين دوره از مسابقات طی روزهای پنج شنبه و جمعه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد که تیم ایران با کسب ۷۵ امتیاز به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

اعضاء‌مدال آور ايران، طلا: رضا خدری، علی ارسلان، پرهام قنبری و دانیال اکبری در اوزان ۵۰، ۵۴، ۶۳ و ۸۵ کیلوگرم، نقره:   علی محمود 76در وزن کیلوگرم و مهدی نوروزی در وزن ۵۸ کیلوگرم به مدال برنز رسيد.

در وزن ۵۰ کیلوگرم رضا خدری در دور نخست كشتي‌گيري از تركمنستان را شکست داد  وی در دور دوم  حريف قزاقستاني را مغلوب کرد و با شکست حریف خود در مرحله نیمه نهایی، به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال نیز کشتی گیر قرقیزستانی را شکست داد و صاحب مدال طلا شد. در این وزن کشتی‌گیران ترکمنستان و ازبکستان مشترکا سوم شدند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم كشتي‌گير ازبكستاني را مغلوب کرد و با پیروزی در دیدار مرحله نیمه نهایی به دیدار فینال راه یافت.  ارسلان در دیدار فینال کشتی‌گیر کشور میزبان را مغلوب کرد و به عنوان نخست دست یافت در این وزن کشتی‌گیران کره جنوبی و ازبکستان مشترکا عنوان سوم را از آن خود کردند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم پرهام قنبری پس از استراحت در دور اول در دور دوم كشتي‌گير ازبكستانی را مغلوب کرد و با غلبه بر حریف خود در دیدار نمیه نهایی به دیدار فینال راه یافت. قنبری در دیدار فینال  کشتی گیر قرقیزستانی را شکست داد و صاحب گردن آویز طلا شد. کشتی گیران کره جنوبی و قزاقستان نیز در این وزن مشترکا سوم شدند.

در وزن ۵۸ کیلوگرم مهدی نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم کشتی‌گیر كره جنوبي را شکست داد اما در دیدار سرگروهی شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در دیدار رده بندی با شکست کشتی گیر تاجیکستانی عنوان سوم را از آن خود کرد در این وزن کشتی گیر هندی اول شد، کشتی گیر قزاقستانی به عنوان دوم دست یافت و نماینده قرقیزستان نیز سوم شد.

در وزن  42 کیلوگرم احسان محمدی در دور نخست  كشتي‌گيري از عراق را شکست داد اما در دیدار ماقبل فینال مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در دیدار رده بندی نیز مقابل کشتی گیر کره شمالی شکست خورد و به مقام پنجم بسنده کرد در این وزن کشتی گیران ازبکستان، کره جنوبی کره شمالی و تاجیکستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

 در وزن ۶۹ کیلوگرم مهدی فلاح پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم حریف ژاپنی را مغلوب کرد اما در دیدار نیمه نهایی شکست خورد، فلاح در دیدار رده بندی نیز مقابل کشتی گیر هندی مغلوب شد و پنجم شد در این وزن کشتی گیر قرقیزستانی اول شد و کشتی گیران قزاقستان، کره جنوبی و هند به ترتیب دوم تا سوم شدند.

در وزن۴۶ کیلوگرم کیانوش ولی زاده در دور اول به مصاف كشتي‌گير هندي رفت و با شکست مقابل این کشتی‌گیر از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رده‌بندی تیمی این مسابقات نیز به شرح زیر است:

۱- قرقیزستان ۸۰ امتیاز
۲- ایران ۷۵ امتیاز
۳- قزاقستان ۶۸ امتیاز
۴- کره جنوبی ۶۴ امتیاز
۵- هندوستان ۶۲ امتیاز
۶- تاجیکستان ۵۱ امتیاز 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلای 2012 کمیل قاسمی

پس از ۱۰ سال بالاخره مدال طلای کمیل قاسمی تحویل شد.

بازدیدها: 623 کمیل قاسمی سرانجام توانست مدال طلای المپیک خود را دریافت کند. در سفر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *