خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار خارجی / نتايج دو وزن اول جام ياريگين

نتايج دو وزن اول جام ياريگين

بازدیدها: 17

در پایان مرحله مقدماتی روز نخست رقابتهای کشتی آزاد جایزه بزرگ جام ایوان یاریگین روسیه هر دو نماینده کشورمان به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این رقابتها صبح روز (جمعه ششم بهمن ماه) در شهر کراسنویارسک در اوزان ۵۵ و 74 کیلوگرم آغاز شد، در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دورهای اول و دوم کشتی گیرانی از روسیه و ژاپن را شکست داد اما در دور سوم مقابل رسول ژوکایف دیگر کشتی گیر روس و نفر دوم جهان در وزن ۶۶ کیلوگرم مغلوب گرديد و از دور رقابتها کنار رفت. ژوکایف نیز در مرحله نیمه نهایی مقابل صبا هوژبتی مغلوب شد. رضا افضلی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور اول مقابل رسول رسول اف از روسیه شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در این وزن که ۳۴ کشتی گیر حضور داشتند، انورگودیف و صبا هوژبتی هر دو از روسیه فینالیست شدند. علی شعبان اف از بلاروس، کمال مالیکوف از روسیه و کاخابر هوژبتی از روسیه از دیگر نفرات سرشناس این وزن بودند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز که تیم ایران نماینده ای نداشت، در مهمترین حادثه این وزن نریمان اسرافیلوف قهرمان اروپا از روسیه نتوانست به دیدار فینال راه یابد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل عظمت توسکایف هموطن خود مغلوب شد و این آزادکار نیز در مرحله نیمه نهایی مقابل آرتم گبک باخت. در این وزن قاضی ماگمداف و آرتم گبک هر دو از روسیه فینالیست شدند.

بنا به اعلام سایت فدراسیون کشتی روسیه، تمام کشتی گیران شاخص این کشور به جزء جمال اوتارسلطانوف و ویکتور لبدف در وزن ۵۵ کیلوگرم و دنیس چارگوش و آدام سایتی اف در وزن ۷۴ کیلوگرم، در مسابقات این دو وزن حضور داشتند.همچنین بنا به اعلام یکی از خبرگزاری های کشور روسیه، کشتی گیرانی از ۲۰ کشور از جمله ایران، آمریکا، ترکیه، ژاپن، فرانسه، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و چند تیم از روسیه در این مسابقات به میدان می روند. در این خبر اعلام شده است که تیم ایران پس از سالها در این رقابتها حضور دارد.

رقابتهای اوزان ۶۰ و ۶۶ کیلوگرم شنبه پيگيري خواهد شد، که آرش دنگسرکی و محمد یوسفی نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود می روند. مسابقات اوزان ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم نیز روز یکشنبه برگزار می شود که رضا بیات، الیاس بختیاری، حامد طالبی زرین کمر و محمد رضا آذرشکیب به مصاف حریفان خود می روند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلای 2012 کمیل قاسمی

پس از ۱۰ سال بالاخره مدال طلای کمیل قاسمی تحویل شد.

بازدیدها: 630 کمیل قاسمی سرانجام توانست مدال طلای المپیک خود را دریافت کند. در سفر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *