خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار خارجی / رافائل مارتينيتي استعفا داد و نناد لالوویچ رئیس موقت فيلا شد

رافائل مارتينيتي استعفا داد و نناد لالوویچ رئیس موقت فيلا شد

بازدیدها: 5

  روز گذشته سایت رسمي فدراسیون جهانی کشتی(فيلا) خبر استعفاي رافائل مارتينيتي و انتخاب نناد لالوویچ بعنوان ریاست موقت فیلا را اعلام کرد.

سایت رسمي فدراسيون جهاني کشتي(فیلا) طي خبری استعفای مارتینتی را اعلام کرد و در متن همين خبر نناد لالوویچ عضو صربستانی هیئت رئیسه فیلا بعنوان رئیس موقت فدراسیون جهانی معرفي نمود.

طي اين گزارشی، در پايان جلسه فوق‌العاده هیأت رئیسه فیلا در “پوکت” تایلند گروهی از نمایندگان کشورها مارتینتی را متهم به خارج شدن کشتی از ۲۵ رشته اصلی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ کرده‌اند. پس از این جریان، مارتینتی از اعضای هیات رییسه تقاضا می‌کند تا به او به عنوان رهبر گروه نجات کشتی در ماه‌های آینده اعتماد کنند اما تنها نيمي از اعضاء به ايشان رأی مثبت داده‌اند. ولي رییس فیلا از حق رأی خود در این انتخابات استفاده نکرد. پس از پايان رای‌گیری مارتینتی از سمت خود استعفا کرد تا شانس ریاست را به فرد دیگری دهد. به دنبال این اتفاقات سایت فیلا اعلام کرده که نناد لالوویچ از صربستان به عنوان رییس موقت انتخاب شده است اما این در حالی بود که سایت‌های روسی قصد داشتند، الکساندر کارلین را به عنوان فرد منتخب هیات رییسه معرفی کنند.
 
lalovich


در ادامه گزارش سایت فدراسیون جهانی کشتی آمده است: طبق اساسنامه فیلا یک کنگره فوق‌العاده با حضور حداکثر یک سوم کشورهای عضو فیلا برگزار خواهد شد تا به این تصمیم هیات رییسه رای مثبت دهند و یا اینکه رییس موقت دیگری را برای فدراسیون جهانی کشتی انتخاب کنند. 
در پایان این بیانیه مارتینتی از کشورهای عضو که تا به حال از وی حمایت کرده‌اند، تشکر و برای رییس موقت جدید آرزوی موفقیت کرده است.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلای 2012 کمیل قاسمی

پس از ۱۰ سال بالاخره مدال طلای کمیل قاسمی تحویل شد.

بازدیدها: 645 کمیل قاسمی سرانجام توانست مدال طلای المپیک خود را دریافت کند. در سفر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *