خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / تسلیت به جامعه ورزشی کشتی

تسلیت به جامعه ورزشی کشتی

بازدیدها: 34

 محسن پودنکی عضو پیشین تیم ملی کشتی فرنگی ایران یکشنبه شب پس از مدت‌ها تحمل بیماری، در سن ۳۵ سالگی درگذشت.

محسن پودنکی متولد سال ۱۳۵۶ چندین سال پیراهن تیم ملی کشتی فرنگی ایران در ۷۴ کیلوگرم را به تن داشت،  در جام جهانی ۲۰۰۵ نیز به همراه تیم ملی ایران به مقام سوم دست یافت.

این کشتی‌گیر در کارنامه ورزشی خود غلبه بر الکساندر دکتراشوویلی قهرمان المپیک آتن را دارد. حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های امیدهای جهان نیز در کارنامه او که بیش از ۱۰ سال عضو تیم ملی در رده‌های سنی مختلف بود، ثبت شده است.

مشکل این کشتی گیر از سال ۸۸ شروع شد، زمانیکه یک تومور در گوش محسن بوجود آمد، که عمل کرد و بهبود یافت و قرار شد با انجام چند جلسه رادیوتراپی بطور کلی مشکل برطرف شود. پس از آن مسئولان بیمارستان گفتند سه جلسه از دوران معالجه ایشان، دستگاه خراب بوده است. بعد از یک سال علائمی از قبیل «برهم خوردن تعادل، مشکل در تکلم و بلع» به وجود آمد که پزشکان دلیل آن را خرابی دستگاه رادیوگرافی دانستند و همین قضیه منجر به ضایعه مغزی شد.

عضو سابق تیم ملی که از چند هفته پیش در بیمارستان رسالت تهران بستری شده بود، یکشنبه شب پس از تحمل چند سال بیماری در مظلومیت مطلق دار فانی را وداع گفت.
موسسه فرهنگی ورزشی کهن بوم نیز این ضایعه جانسوز را به جامعه ورزشی کشور و خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض می نماید و برای بازماندگان از خداوند طلب صبر داریم. 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1576 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *