خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / سوالی از گردانندگان شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی

سوالی از گردانندگان شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی

بازدیدها: 23

  مبنای انتخاب نفرات دعوت شده به مسابقات گزینشی تیم ملی کشتی فرنگی چه بوده است؟

 

در حال حاضر، جوانان با انگیزه و پشتوانه های زیادی در کشتی کشور داریم و چنانچه مسئولین به ایشان اعتماد کنند، افتخار آفرینی آنان را به نظاره خواهیم نشست.
نتیجه و ثمر این اعتماد را در المپیک لندن بعینه دیدیم و هر ایرانی دوستدار کشتی را به وجد آورد.
 

شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، از پوریا میرزا معصوم زاده کشتی گیر جوان و جویای نام وزن ۹۶ کیلوگرم که عضو اصلی تیم ملی جوانان و صاحب عنوان نایب قهرمانی مسابقات بین المللی جام اروپائی پتیسیتی (کشور رومانی سال ۲۰۱۲) و نفر سوم مسابقات جام یادگار امام (سال جاری) در مسابقات گزینش تیم ملی دعوت ننموده است. در لیست نفرات دعوت شده نام کشتی گیران دیگری همچون یاشار عیسی زاده نفر اصلی تیم ملی جوانان در وزن ۱۲۰ کیلوگرم و صاحب عنوان قهرمانی آسیا(کشور اندونزی) و نفر سوم جام یادگار امام (سال جاری) نیز بچشم نمی خورد. محمد نوربخش نفر اول وزن ۶۰ کیلوگرم جام یادگار نیز از این بی مهری دوستان شورای فنی بی نصیب نمانده است.

سوال اینجاست که روز برگزاری کشتی این عزیزان در مسابقات جام یادگار، از نفرات شورای فنی فقط آقای بهرام مشتاقی حضور داشتند و در اغلب زمانهای مسابقات آقای حسن رنگرز مشغول مصاحبه و از فضای مسابقات بدور بودند.

آقایان حسین نوری- امیرحسین شربیانی که شرایط یکسانی داشته و در جام یادگار صاحب مدال برنز شده بودند، توسط شورای فنی را به مسابقات دعوت شدند. آقای محمد کریمی نیز که عنوانی کسب نکرده بود نیز برگزیده شد.

بد نیست شورای فنی و مدیران تیمهای ملی که شعار جوانگرایی و فرصت دادن به جوانان را که سرلوحه کارهای خود می دانند، این حداقل ها را در حق پشتوانه های آینده ادا کرده من باب دلجویی، در زمان باقی مانده به پاس افتخار آفرینی شان ایشان را به مسابقات فراخوانند.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1565 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *