خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / بازتاب مسابقات کشتي فرنگي جام يادگار امام در سايت فدراسيون جهاني فيلا

بازتاب مسابقات کشتي فرنگي جام يادگار امام در سايت فدراسيون جهاني فيلا

بازدیدها: 36

برگزاری رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی یادگار امام در سایت فدراسیون جهانی کشتی بازتاب داشت.
 رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در سطح بالایی برگزار شد که برگزاری مناسب تنها تورنمنت بین المللی کشتی فرنگی ایران، در سایت فیلا بازتاب پیدا کرد.

در قسمتهايي از سایت فیلا آمده است:
” کشتی گیران ایران و مجارستان ۶ مدال طلا از جام یادگار امام را بین خود تقسیم کردند که البته شکست قهرمان وزن ۵۵ کیلوگرم جهان مقابل محسن حا جی پور از نتایج قابل توجه این رقابتها بود.
مجارستان تیم قدرتمندی را راهی این رقابتها کرد تا سه طلا و دو برنز را تصاحب کند. اما شگفتی در وزن ۵۹ کیلوگرم رقم خورد؛ جایی که یون وون چول قهرمان سال ۲۰۱۳ جهان از کره شمالی مسابقه فینال را به محسن حاجی پور از ایران واگذار کرد.”

در بخش دیگری از این گزارش آمده است:
“مدال طلای وزن ۷۵ کیلوگرم به سعید عبدولی قهرمان سال ۲۰۱۱ جهان در ۶۶ کیلو رسید که حالا به وزن ۷۵ کیلوگرم صعود کرده است. مجتبی کریم فر نیز خود را به عنوان یک چهره جدید در وزن ۸۵ کیلوگرم مسابقات بین المللی مطرح کرد. کریم فر در نیمه نهایی داود اخباری قهرمان سال ۲۰۱۱ آسیا را از پیش رو برداشت و این در حالی بود که ویکتور لورینچ برنده مدال برنز سال ۲۰۱۳ جهان بر سکوی سوم این وزن ایستاد. در این رقابتها ۹۶ هزار دلار بین برندگان مدال تقسیم شد.”

منبع: ایسنا

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1523 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *