خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / آيا الگويي بهتر از عليرضا رضايي در سعه صدر و مداراي اجتماعي مي شناسيم؟

آيا الگويي بهتر از عليرضا رضايي در سعه صدر و مداراي اجتماعي مي شناسيم؟

بازدیدها: 28

 هر که در اين بزم مقرب تر است… جام بلا بيشترش مي دهند.

عليرضا رضايي عزيز هر چه خوبان همه دارند تو يکجا داري.


عليرضا رضايي ناميست که در وصفش هر آنچه بگوئيم، اصل کلام را ادا نکرده ايم. ادب و احترام، متانت و افتادگي،‌ هوش و توانمندي، انسانيت، روراستي و صداقت، احترام به بزرگان و …

پس از تلاشي بي وقفه که منجر به برگزاري چنين رويداد مهمي در حد و اندازه ورزش اول کشور شد، درست نبود کاردان و يکي از مديران برگزاري مسابقات اينگونه مورد بي حرمتي قرار گيرد و آماج اتهام از سوي برخي به اصطلاح اهل رسانه شود. عليرضا رضايي را ما امروز و ديروز نيست که مي شناسيم. سالهاست با او بزرگ شده ايم و به نوعي يک برگ از شناسنامه زرين کشتي ماست. عليرضا رضايي که در زمان تکلم هر شنونده اي مجذوب و شيفته شيوايي کلامش مي شود و ادب در کلامش موج مي زند.
رفتاري که ‌با عليرضا رضايي شد جز سناريويي براي کينه توزي و حسادت نيست. کساني در پشت پرده کارگردان اين سناريو بودند و سکانس آخر را با ناجوانمردي اجرا کردند.

خود اين عزيزان زمانيکه بر مسندهايي تکيه داشتند و همين رفتار را تجربه کرده بودند و بدي و زشتي آنرا لمس کرده و مي دانند. اينها ديگر چرا؟

 داشتيم لذت برگزاري مسابقات با اين سطح کيفيت را مي برديم و  آنرا به عنوان يکي از بهترين روزهاي زندگيمان در دفتر خاطراتمان ثبت مي کرديم.

 حالا چه شد؟ آيا اين درست است که پاسخ اين همه زحمت و تلاش شبانه روزي را اينگونه بدهيم. آيا اين است قدرشناسي.

 بيانيه فدراسيون نيز دوپهلو بود و بجاي دفاع مطلق از سخنگوي فدراسيون و براي ما (اعتبار فدراسيون) به قولي يکي به نعل زدند و يکي به ميخ. در هيچ کجاي اين بيانيه رفتار ناشايست و عمل قبيح اين افراد نکوهش نشده است و نامي از هيچ شخصي برده نشده است.

 آيا الگويي بهتر از عليرضا رضايي در سعه صدر و مداراي اجتماعي مي شناسيم؟ اگر هست واقعاً نام ببريم ببينيم از انگشتان دست تجاوز مي کند!!!

 آزمون سخت و مهمي که درايت و دلسوزي رياست محترم فدراسيون کشتي را، جهت شناسايي و برخورد با گردانندگان اين سناريو مي طلبد.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1567 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *