خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / رقابتهاي کشتي ساحلي- انتخابي تيم ملي- چمخاله

رقابتهاي کشتي ساحلي- انتخابي تيم ملي- چمخاله

بازدیدها: 54

رقابت های اولین دوره انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی جهت حضور در بازیهای آسیایی ساحلی


اين مسابقات با حضور پرشور تماشاگران گیلانی، بامداد روز جمعه ۹۳/۰۵/۰۳ در شهر ساحلی چاف و چمخاله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این رقابت ها ۲۱۲ کشتی گیر از ۲۸ استان کشور به مدت شش ساعت( ۲۲ تا ۴ بامداد)  در چهار وزن با هم سرشاخ شدند و بسیاری از مبارزات این مسابقات که بروی چهار میدان ساحلی به قطر شش متر برگزار شد کمتر از یک دقیقه به طول انجامید.

بیش از چهار هزار تماشاگر گیلانی با حضور در ساحل زیبای چمخاله به تماشای این مبارزات دیدنی نشستند و کشتی گیران سرشناسی همچون جابرصادق زاده، خشایار دهستانی، مهدی گنبدانی، آرش مردانی، سعید ریاحی، جلال زمان و چند چهره شاخص دیگر که نتوانستند به مراحل پایانی برسند در این رقابت ها حضور داشتند تا شانس خود را برای پوشیدن لباس تیم ملی در بازی های آسیایی ساحلی در تایلند بیازمایند.

نکته جالب توجه این مسابقات نظارت برخی قهرمانان جهان و المپیک کشتی ایران بر این رقابت ها بود و در کنار آن تعدادی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان سیاسی و ورزشی این استان و شهرچمخاله و چاف نیز تماشاگر ویژه ای این مسابقات دیدنی و جذاب بوند.

اعضای کمیته فنی این رقابت ها نیز در مدت شش ساعت برگزاری این مسابقات رقابت ها را به دقت زیر نظر داشتند تا نفرات برتر را به اردوی تیم ملی کشتی ساحلی دعوت کنند. رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی نیز از نزدیک ناظر بر برگزاری این مسابقات بود.

این رقابت ها در یک زمان سه دقیقه ای برگزار شد و هر کشتی گیری که موفق به کسب دو امتیاز می شد، برنده مبارزه بود و در راه برگزاری این مسابقات مسئولان هیئت کشتی گیلان و مسئولان سیاسی و ورزشی شهر زیبای چمخاله همکاری نزدیکی و بی وقفه ای را با فدراسیون کشتی داشتند.

با همکاری مسئولان سیمای جمهوری اسلامی ایران، این رقابت ها از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه ورزش و از ساعت ۲۲:۴۵ تا ۱:۱۵ دقیقه بامداد از شبکه های جام جم دو و سه پخش شد.

مانند رقابت های برگزار شده در چند ماه اخیر برای این مسابقات نیز نورپردازی مناسب و استیژ برای میدان های برگزاری مسابقات تدارک دیده شده بود و یک ال ای دی بزرگ نیز تعبیه شده بود که بر جذابیت بصری برگزاری این رقابت ها افزوده بود.

داوران بین المللی کشتی ایران نیز با لباس های یکدست سفید قضاوت این رقابت ها را بر عهده داشتند و کشتی گیران نیز با لباس مناسب جهت پخش تلویزیونی این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند.

نفرات برتر این رقابت ها به اردوی تیم ملی کشتی ساحلی برای حضور در بازی های آسیایی ساحلی که اواخر آبان ماه در پوکت تایلند برگزار می شود، دعوت می شوند.

اسامی نفرات برتر این رقابت ها به شرح زیر است:

منفی ۷۰ کیلوگرم: ۱- سید جعفر موسوی (مازندران) ۲- مصطفی شیخ چلندری (تهران) ۳- محمد نادری (زنجان) و پیمان حقی (تهران) ۵- سعید رمضانی (مازندران) و هانی کامران (یزد)

۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم: ۱- محسن عباسی (البرز) ۲- نیما خوشحال (گیلان) ۳- کامران حسینی جم (مازندران) و جواد قاسم پور (مازندران) ۵- مهدی رشیدی (مازندران) و محمدجواد شیرازی (تهران) 

۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم: ۱- کوروش قره شیخ لو (البرز) ۲- جلال زمان (مازندران) ۳- ابرار باقرپور (همدان) و سعید براری (مازندران) ۵- حسین میرصابری (مازندران) و سعید ریاحی (گلستان)

مثبت ۹۰ کیلوگرم: ۱- جابرصادق زاده (مازندران) ۲- خشایار دهستانی (مازندران) ۳- مسعود نعمت چگانی (خوزستان) و آرش مردانی (تهران) ۵- مهدی گنبدانی (همدان) و جلیل پیرمردی (تهران)

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1565 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *