خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / رقابت های کشتی فرنگی کارگران قهرمانی کشور- تهران

رقابت های کشتی فرنگی کارگران قهرمانی کشور- تهران

بازدیدها: 1036

 تیم صنایع فلزی اتحاد تهران قهرمان مسابقات کشتی فرنگی کارگران کشور شد

بیست و سومین دوره مسابقات کشتی فرنگی کارگران کشور که بنام جام رحیم علی آبادی نام گذاری شده بود طی روزهای ۱۰ و ۱۱ دی برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات تیم صنایع فلزی اتحاد تهران با مربی گری ایوب اعلایی توانست با کسب ۶۳ امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها گردد.

 

نتایج این رقابتها بترتیب زیر است:

۵۹ کیلوگرم: شیرزاد بهشتی طلا از تیم صنایع فلزی اتحاد تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد، ساسان مالمیر از تیم همدان نایب قهرمان شد و احسان شمس از آلومینیوم سازی اراک و عادل عابدی از تیم مازندران به طور مشترک به مقام سوم دست پیدا کردند.

۶۶ کیلوگرم: احسان فراهانی از تیم صنایع فلزی اتحاد تهران با غلبه بر محمد رفیعی از تیم گیربکس سهند اصفهان قهرمان شد و عنوان سوم مشترک به ادریس تختی از فولاد اکسین خوزستان و ابراهیم خوشدانداز از بوشهر رسید.

۷۱ کیلوگرم: وحید میرفتح الهی از تیم صنایع فلزی اتحاد تهران مقام اول این رقابت ها را از آن خود کرد. علی رستمی از تیم گیربکس سهند اصفهان به عنوان نایب قهرمانی رسید و ابراهیم جمال پور از تیم فولاد اکسین خوزستان و افشین اسلامی از تیم زربال مازندران به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

۷۵ کیلوگرم: داود خسروی از لرستان با برتری بر کامران یزدی از تیم گیربکس سهند اصفهان اول شد و علی امامی از تیم زربال مازندران و حمید رضا یاوری از تیم فولاد آلیاژ یزد به طور مشترک سوم شدند.

۸۰ کیلوگرم: مهرداد بهرامی در وزن از تیم صنایع فلزی اتحاد تهران قهرمان و آرش پرهیزکار از تیم مواد غذایی آریا سام فارس بترتیب اول و دوم شدند و مرتضی حیدری از تیم چهارمحال بختیاری و مسیح اسلامی از تیم زربال مازندران مشترکاً در سکوی سومی ایستادند.

۸۵ کیلوگرم: ابوالفضل فلاح دوست از تیم صنایع فلزی اتحاد تهران با برتری بر آرمین رضازاده از تیم زربال مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و عنوان سوم مشترک نیز به محسن اسدی از بوشهر و یدالله عرب جعفری از تیم گیر بکس سهند اصفهان رسید.

۹۸ کیلوگرم: سامان نوروزی از تیم زربال مازندران موفق شد علی علیاری از تیم صنایع فلزی اتحاد تهران را شکست دهد و قهرمان شود، محمد رضا مولایی از تیم آذربایجان شرقی و حمید سرشوق از تیم گیربکس سهند اصفهان هم به طور مشترک سوم شدند.

۱۳۰ کیلوگرم: شادمان عظیمی در حساس ترین کشتی این دوره از رقابت ها، با برتری بر باقر شمس از تیم زربال مازندران قهرمان شد. در این وزن سوم مشترک به کریم سعادتی فر از آذربایجان شرقی و رضا الفت پور از تیم کرمانشاه رسید.

 

 

رده بندی تیمی:

۱- صنایع فلزی اتحاد تهران

۲- زربال مازندران

۳- گیربکس سهند اصفهان

۴- فولاد اکسین خوزستان

۵- تیم بوشهر 

 

 

مراسم اهدای کاپ قهرمانی به تیم‌های برتر و اهدای لوح و مدال به کشتی‌گیران برتر اوزان مختلف با حضور مسئولان فدراسیون ورزش کارگری، پیشکسوتان و قهرمانان کشتی کشور در سالن شهید معتمدی کارگران تهران برگزار شد. در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، از پیشکسوتان کشتی کارگری کشور نیز تجلیل به عمل آمد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1561 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *