خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار خارجی / آخرین رده بندی نفرات برتر اوزان هشت گانه کشتی آزاد

آخرین رده بندی نفرات برتر اوزان هشت گانه کشتی آزاد

بازدیدها: 4

 آخرین رده بندی نفرات برتر اوزان هشت گانه کشتی آزاد، اعلام شده در توسط اتحادیه جهانی کشتی

سایت اتحادیه جهانی کشتی آخرین رنکینگ آزادکاران در پایان ماه مارس سال ۲۰۱۵ میلادی را اعلام کرد.

به گزارش سایت کهن بوم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ۱۶ آزادکار کشورمان در بین برترین های اوزان هشت گانه قرار دارند که مسعود اسماعیل پور در وزن ۶۱ کیلوگرم، سید احمد محمدی در وزن ۶۵ کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در جایگاه دوم قرار دارند و محمد حسین محمدیان در وزن ۸۶ کیلوگرم سوم است.

رده بندی وزن به وزن اوزان به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم:دو کشتی گیر کره شمالی در صدر وزن اول هستند.جان هاک جین برنده طلای بازی های آسیایی اول است و یانگ گیونگ ایل، هموطن او و فاتح ازبکستان دوم است.ولادیمیر خینچیگاشویلی کشتی گیر گرجستانی و نفر دوم جهان در مکان سوم جای دارد.حسن رحیمی که عنوان سوم جهان را دارد، در مکان هشتم قرار دارد.یونس سرمستی هم که در جام تختی اول شد در جایگاه شانزدهم است.
۶۱ کیلوگرم:الکساندر بوگومویف کشتی گیر روسیه در مکان نخست است.مسعود اسماعیل پور، کماکان دوم است و بخای گوی گریف قهرمان جهان، در مکان سوم جای دارد.ایمان صادقی که در جایزه بزرگ پاریس طلایی شد در مکان هشتم قرار گرفت.ولودیا فرانگولیان پدیده کشتی ارمنستان و طلایی زیر ۲۳ ساله های اروپا و قهرمان مدوید کاپ هم تا پله هفتم صعود کرده است.
۶۵ کیلوگرم:سوسلان رامونوف، روس در مکان اول است و سید احمد محمدی در جایگاه دوم قرار دارد.ماگومد قربان علی یف که در جام مدوید دوم شد دیگر کشتی گیر روس است که در مکان سوم این وزن قرار دارد.
۷۰ کیلوگرم:در این وزن ختاگ تسابولوف از روسیه، یعقوب گور از ترکیه و ماگومد مرادگاژیف لهستانی روس تبار اول تا سوم هستند تا همانند رده بندی رقابتهای جهانی قرار گیرند.حسن یزدانی که در جام تختی و جایزه بزرگ پاریس اول شد به جایگاه دهمی رسیده است.سعید داداش پور نفر دوم جام یاریگین با امتیازاتی که گرفته در مکان شانزدهم است.
۷۴ کیلوگرم:دنیس چارگوش قهرمان جهان کماکان نفر اول روسیه و این رنکینگ است.جردن باروز امریکایی که سقوط کرده بود دوباره به مکان دوم بازگشت چرا که در جام مدوید قهرمان شد.سوسوکه تاکاتانی ژاپنی نفر دوم جهان در مکان سوم جای دارد.پیمان یاراحمدی نفر نخست جام تختی دوازدهم است و عزت الله اکبری نفر سوم بازی های آسیایی در مکان هجدهم قرار دارد.
۸۶ کیلوگرم:در صدر برترین های این وزن رشید سعدالله یف مرد اول جهان از روسیه قرار دارد.او در مدوید بلاروس هم اول شد تا فاصله اش را با نایب قهرمان جهان و نفر دوم این وزن رینریس سالاس پرز از کوبا زیاد کند.محمد حسین محمدیان همانند ماههای گذشته سوم است.نام میثم مصطفی جوکار هم در رده چهارم دیده می شود. علیرضا کریمی نفر اول جام پاریس هم خودش را به مکان سیزدهم رسانده است.
۹۷ کیلوگرم:عبدالسلام گادیسوف نفر نخست جهان باز هم روس ها را به سکوی اول رنکینگ رسانده است.ختاک گازیموف آذربایجانی که در جام مدوید قهرمان شد در مکان دوم جای دارد و والری آندریتسف عنوان دار اوکراینی و نفر سوم مدوید در مکان سوم است.رضا یزدانی با طلای بازی های آسیایی چهارم می باشد.
۱۲۵ کیلوگرم:طاها آکگل قهرمان ترک ها در صدر قرار دارد و پیشتاز است.کمیل قاسمی نفر دوم جهان در این رنکینگ هم عنوان دوم را در اختیار دارد.الکساندر خوتسیانوفسکی اوکراینی که در جام پاریس اول شد، در جای سوم ایستاده است.حاجی مراد گاتسالوف نامدار روس و نفر سوم جهان در این وزن چهارم است و عنوان پنجمی به مرادین خوشتوف دیگر کشتی گیر روسیه رسیده که مقام نخست زیر ۲۳ ساله های اروپا را کسب کرد.پرویز هادی نفر نخست جام تختی و امین طاهری نفر سوم همین جام دو ایرانی دیگر هستند که به ترتیب دهم و بیستم هستند.
رده بندی بیست نفر اوزان هشت گانه در اینجا قابل دریافت است.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلای 2012 کمیل قاسمی

پس از ۱۰ سال بالاخره مدال طلای کمیل قاسمی تحویل شد.

بازدیدها: 568 کمیل قاسمی سرانجام توانست مدال طلای المپیک خود را دریافت کند. در سفر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *