خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار خارجی / برد ۷-۱ ايران مقابل ترکيه در مسابقات جام جهاني کشتي آزاد، لس آنجلس

برد ۷-۱ ايران مقابل ترکيه در مسابقات جام جهاني کشتي آزاد، لس آنجلس

بازدیدها: 35

برد ۷-۱ ايران مقابل ترکيه در مسابقات جام جهاني کشتي آزاد، لس آنجلس

به گزارش سايت کهن بوم تیم ملی کشتی آزاد ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی در لس آنجلس آمریکا با ترکیبی جوان مقابل تیم ترکیه با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید.

 

نتايج انفرادي اين مسابقه به شرح ذيل مي باشد:

۵۷ کیلوگرم: یونس سرمستی کشتی گیر جوان کشورمان که برای نخستین بار در این رقابت ها به میدان می رفت در حالی که در تایم اول با نتیجه ۸ بر ۳ به برتری دست یافت، اما در پایان مبارزه مقابل سزار اکگول دارنده مدال برنز جهان، ۱۳ بر ۱۰ مغلوب شد. در این مسابقه نزدیک حریف ترک فتیوهای دیدنی را به نمایش گذاشت و سرمستی نیز با انجام زیرگیری های بی نقص تا آخرین لحظه برای پیروزی تلاش کرد.

۶۱ کیلوگرم: بهنام احسان پور، قهرمان جوانان جهان مقابل منیر رجب اکتاس با انجام زیرگیری و بارانداز با نتیجه ۵ بر صفر به برتری دست یافت.

۶۵ کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور که برای نخستین بار در یک مسابقه رسمی در مسابقات این وزن به میدان می رفت، مقابل صفا اکسوی با زیرگیری و کار کردن دست ها و بیرون کردن حریف در ۳:۴۷ با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد.

۷۰ کیلوگرم: یاکوپ گور دارنده مدال نقره جهان مقابل حسن یزدانی به روي تشک نرفت و نتيجه به نفع يزداني و تيم ايران ثبت شد.

۷۴ کیلوگرم: سنور دمیرتاش دارنده مدال برنز اروپا نيز مقابل پیمان یاراحمدی به روي تشک نرفت و نتيجه به نفع يزداني و تيم ايران ثبت شد.

۸۶ کیلوگرم: میثم مصطفی جوکار مقابل سردار بوکه با انجام زیرگیری های بی نقص و انجام یک کشتی روبه جلو و هجومی در ۵:۴۷ با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد.

۹۷ کیلوگرم: محمد حسین محمدیان در نخستین تجربه حضور رسمی در رقابت های این وزن مقابل ابراهیم بلوکباشی نفر پنجم المپیک لندن در یک کشتی نزدیک، زیبا و دیدنی با نتیجه ۴ بر ۴ و به دلیل داشتن یک اخطار حریف، به برتری دست یافت.

۱۲۵ کیلوگرم: کمیل قاسمی مقابل تانجو گمیجی در حالی حریف قصد داشت تندر اجراء کند، موفق شد با تیزهوشی حریف خود را در کمتر از ۱:۳۷ ضربه فنی کند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلای 2012 کمیل قاسمی

پس از ۱۰ سال بالاخره مدال طلای کمیل قاسمی تحویل شد.

بازدیدها: 627 کمیل قاسمی سرانجام توانست مدال طلای المپیک خود را دریافت کند. در سفر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *