خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار خارجی / حضور سعيد و سامان عبدولي در تمرينات تيم ملي کشتي فرنگي آذربايجان!

حضور سعيد و سامان عبدولي در تمرينات تيم ملي کشتي فرنگي آذربايجان!

بازدیدها: 34

 حضور سعيد و سامان عبدولي و سه تن ديگر از کشتي گيران در تمرينات تيم ملي کشتي فرنگي آذربايجان!

برگزاري اردوي آنهم با سرمايه هاي کشتي ايران، آنهم با کشوري که غفلت کنيم گوي سبقت را از کشتي ما خواهد ربود!! جمشيد خيرآبادي مربي باکلاس و با اخلاقي است که در جامعه کشتي مورد احترام همه مي باشد. ولي تک تک اينهايي که از ايران بدانجا گسيل داده هرکدام سرمايه اي هستند که نه دوست داريم آسيب ببينند نه اينکه از چم و خم کشتي شان توسط رقبايشان محک بخورند. اين اگر هم يک بازي باشد قطعاً برد-برد لااقل براي ايران و اين بچه ها نيست. آذربايجان چيزي ندارد که بخواهند بياموزند، اينها تک تکشان در دامن بزرگاني همچون محمد بنا، حسن بابک، احد پازاج، برادران قلاوند، محمدعلي چمياني، رسول جزيني، جمشيد خيرآيادي و باقي زحمتکشان تربيت شده اند و هر آنچه که مي بايد بياموزند را آموخته اند. واقعاً انتظار است که فدراسيون کشتي آذربايجان دست از اين شيطنت ها بردارد. ما اصلاً‌تحمل نداريم هر روز که بلند مي شويم ببينيم و بشنويم که فلان کشتي گير را ميشناختي؟ بله چطور! رفت آذربايجان، چون پول و امکانات بيشتري به او مي دادند. 

حضور سعيد و سامان عبدولي حسن زيدوند، مهدي زيدوند، عبدالمحمد پاپي در در محل تمرينات تيم ملي فرنگي آذربايجان! فدراسيون کشتي آذربايجان هم شروع کليپ مربوط به اين خبر را با نمايش دو چهره عزيز و دوست داشتني کشتي فرنگي ايران آغاز کرده که قدري از نظر اخلاق حرفه اي لااقل در فضاي کشتي درست نيست… گفته شده اين کمپ ۳ هفته بطول مي انجامد و قرار است اين اردو زير نظر جمشيد خيرآبادي (سرمربي) اين تيم جهت آمادگي تيم ملي آذربايجان براي المپيک دو سال آينده و مسابقات جهاني سال جاري ميلادي تشکيل شود.

چرا اين خبر در اين زمان و در خلال مسابقات جام جهاني کشتي آزاد- لس آنجلس در حالي که آذربايجان تا دندان مسلح و با تمامي قوا پا به عرصه مسابقات گذاشته است، منتشر مي شود؟ چرا زماني که ما نياز به اعتماد به نفس و تمرکز داريم بايد از اين موضوع ياد کنند و بر بولتن خبري خود آنرا به نمايش بگذارند!

خبر مذاکره این کشتی گیران با فدراسیون کشتی آذربایجان بطور قطعي منتشر نشده و کسي هم آن را تکذيب يا تاييد نکرده است. امیدواریم هر آنجه پیش می آید دیگر شاهد جدایی جگرگوشه های این مرز و بوم نباشیم.

آدرس خبر منتشر شده در سايت فدراسيون کشتي آذربايجان

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلای 2012 کمیل قاسمی

پس از ۱۰ سال بالاخره مدال طلای کمیل قاسمی تحویل شد.

بازدیدها: 627 کمیل قاسمی سرانجام توانست مدال طلای المپیک خود را دریافت کند. در سفر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *