خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / تصميمي درست بعد از ناكامي

تصميمي درست بعد از ناكامي

بازدیدها: 12

بالاخره مديران ارشد فدراسيون كشتي با اتخاذ تصميمي مناسب دست به جوانگرايي زدند، شايد اگر چنين تفكري دو سال قبل و يا قبل از المپيك بر ورزش اول كشورمان حاكم مي شد ، هم اكنون صاحب چندين مدال خوشرنگ بوديم، ولي دير نشده و هر زمان كه جلوي ضرر ر ا بگيريم، منفعت است.

درهفته هاي اخير كشتي دچار تغيير و تحولات مثبتي شد  كه اولين پيامدش كاهش چشمگير انتقادات از فدراسيون بالاخص شخص آقاي يزداني خرم بود، ديديم كه به مربي جوان و با انگيزه اي چون غلامرضا محمدي اعتماد شد تا دركنار با تجربه اي چون محسن كاوه هدايت تيم ملي را در دست بگيرد، ازطرفي اسماعيل دنگسركي نيز به جمع مربيان پيوست تا اصل استفاده از مربيان سازنده نيز رعايت شود.
 محمدي در راستاي برنامه هاي خود، ابراهيم مهربان را نيز به جمع كادر فني اضافه نمود و با توجه به انگيزه بالاي مهربان اميد آن است كه روزهاي خوشي براي كشتي فرا رسد.
 محمدي در دوران قهرماني خويش متفكر، فني و جسور بود و در عرصه مربيگري نيز كارنامه قابل قبولي را از خود برجاي گذاشت.

به واقع مي توان او را يكي از شاخص ترين كوچينگ هاي ايران ناميد كه در كنار مربي كارآزموده اي چون كاوه زوجي مكمل را تشكيل دهد. به هر حال هدف ما پيش رفت كشتيست و با مشاهده كارهاي صورت گرفته توسط كادر فني اميد آن را داريم حضور شايسته در مسابقات جهاني دانمارك را تجربه كنيم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1565 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *