خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / رأی کمیته انضباطی امید نوروزی اعلام شد

رأی کمیته انضباطی امید نوروزی اعلام شد

بازدیدها: 309

 رأی کمیته انضباطی امید نوروزی اعلام شد.

کمیته انضباطی فدراسیون کشتی ایران، رای خود را در مورد امید نوروزی بدلیل جنجال در جریان رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد.

به گزارش سایت کهن بوم، نادر شکری، رئیس کمیته انضباطی و حقوقی فدراسیون کشتی با بیان این خبر اعلان داشت: جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی عصر روز(چهارشنبه مورخ ۱۳۹۴/۰۳/۲۷) با حضور تمامی اعضاء و با دعوت از امید نوروزی برای بررسی اتفاقات پیش آمده در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی در مشهد، برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست پس از شنیدن صحبت های امید نوروزی اعضای کمیته انضباطی با در نظر گرفتن شرایط وی بعنوان یک قهرمان المپیک و جهان، رای خود با رعایت جنبه اخلاقی وتادیبی احکام مربوطه، صادر کردند.

شکری خاطر نشان کرد: بر اساس رای کمیته انضباطی که بدوی و قابل استیناف است، امید نوروزی باید به مدت ٦ هفته، حداکثر طی مدت ٦ ماه با حضور دراستان های مستعد کشتی فرنگی کشور(بنا به تشخیص فدراسیون)، با مربیان ذیربط آن استان، برای آموزش کشتی فرنگی به کشتی گیران با استعداد نوجوان و نونهال آن استان ذیربط، همراهی و همکاری نماید. ارائه گواهی از هیئت کشتی استان ذیربط که به تایید مرجع نظارتی در فدراسیون کشتی برسد، ملاک اتمام اجرای حکم یاد شده خواهد بود. وی همچنین به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است. حضور مجدد ایشان در میادین رقابتهای داخلی و خارجی کشتی منوط به اجرای احکام یاد شده خواهد بود.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *