خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار خارجی / کسب عنوان سوم تیم کشتی آزاد جوانان در مسابقات آسیایی ۲۰۱۵ میانمار

کسب عنوان سوم تیم کشتی آزاد جوانان در مسابقات آسیایی ۲۰۱۵ میانمار

بازدیدها: 3979

 کسب عنوان سوم تیم کشتی آزاد جوانان در مسابقات آسیایی ۲۰۱۵ میانمار

به گزارش سایت کهن بوم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی آزاد رده سنی جوانان، طی روزهای ۲۰ و ۲۱ تیرماه شهر نایپیداو کشور میانمار انجام شد.

در این رقابتها تیم ایران با توانست با کسب چهار مدال طلای، پیمان بیابانی، رضا مظفری، مجتبی گلیج و امین طاهری در اوزان ۶۰، ۷۴، ۸۴ و ۱۲۰ کیلوگرم و کسب ۵۴ امتیاز به مقام سوم این رقابت ها دست یابد.

تیم های هند و قزاقستان به ترتیب با کسب ۶۸ و ۶۴ امتیاز به ترتیب اول و دوم شدند.

نتایج کشتی گیران آزادکار کشورمان در روز دوم و پایانی این رقابت ها به شرح زیراست:

در وزن ۶۰ کیلوگرم پیمان بیابانی در دور اول کشتی گیر ژاپنی را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد وی در دور دوم نیز با نتیجه ۷ بر صفر از سد کشتی گیر کره جنوبی گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. بیابانی در این مرحله با شکست ۸ بر ۲ حریف چینی به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۳ از سد کشتی گیر کشور قزاقستان گذشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم رضا مظفری در دورهای اول و دوم مقابل کشتی گیران ترکمنستان و چین با نتایج ۱۱ و ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر یک از سد کشتی گیر هندی گذشت به راهی دیدار فینال شد. مظفری در دیدار پایانی با نتیجه ۸ بر ۴ کشتی گیری از کشور قرقیزستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۸۴ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه ۱۲ بر یک مقابل کشتی گیری از کشور هند به برتری دست یافت وی در دور دوم حریفی از کره جنوبی را با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب کرد و با شکست ۱۰ بر صفر حریف چینی در دور سوم به دیدار فینال راه یافت. گلیج در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر کشتی گیر قزاقستانی را مغلوب کرد و قهرمان شد.

در وزن ۹۶ کیلوگرم معین محمودی در دور اول مقابل کشتی گیر قزاقستانی با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد اما با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با شکست ۹ بر ۴ کشتی گیر ازبکستانی به دیدار رده بندی رسید. محمودی در این دیدار مقابل حریف هندی شکست خورد و به مقام پنجم بسنده کرد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد نامجو مطلق در دور اول مقابل حریف قزاق با ضربه فنی شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز نیما اشقاقی در دور اول مقابل کشتی گیر ژاپنی با ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به شکست این ژاپنی در ادامه مسابقات، اشقاقی حذف شد.

در روز نخست این رقابت ها و در وزن ۱۲۰ کیلوگرم امین طاهری صاحب گردن آویز طلا شد و علیرضا گودرزی به عنوان پنجم دست یافته بودند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلای 2012 کمیل قاسمی

پس از ۱۰ سال بالاخره مدال طلای کمیل قاسمی تحویل شد.

بازدیدها: 568 کمیل قاسمی سرانجام توانست مدال طلای المپیک خود را دریافت کند. در سفر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *