خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / با حمایت بانک توسعه تعاون کشتی اسلامشهر جان تازه ای گرفته است.

با حمایت بانک توسعه تعاون کشتی اسلامشهر جان تازه ای گرفته است.

بازدیدها: 1974

 با حمایت بانک توسعه تعاون کشتی اسلامشهر جان تازه ای گرفته است.

به گزارش سایت کهن بوم، بانک توسعه تعاون که ششمین سال آغاز به فعالیت خود را در مرداد ماه سال ۱۳۹۴ پشت سر گذاشت همانگونه که در راه پیشبرد فرهنگ تعاون در کشور همت بلندی داشته، در راه حمایت از ورزش نیز موفق عمل کرده است.
حدود سه سال است که بانک توسعه تعاون حرکت زیبایی را در راه اعتلای ورزش اول کشور در شهرستان اسلامشهر آغاز کرده است. ثمره این حرکت خداپسندانه، پیشرفت قابل توجه کشتی اسلامشهر در سالهای اخیر است. دو بار قهرمانی استان در سنوات گذشته و سال ۱۳۹۴ که اوج این شکوفایی را در مسابقات انتخابی توابع شاهد بودیم. در سال جاری تیم کشتی فرنگی جوانان (الف و ب) اسلامشهر توانست مابین رقبای سرسختی همچون شهریار، شهرری، اندیشه، چاردانگه، پیشوا ورامین و … که هر کدام از قطبهای مطرح کشتی فرنگی محسوب می شوند، به مقام اول و سوم تیمی دست یابند.
از کشتی گیران شاخص این سالها به نامهایی همچون بهنام مهدی زاده قهرمان بزرگسالان آسیا، شهرام مهدی زاده عضو تیم ملی کارگران و چند دوره قهرمان کشور، پوریا میرزامعصوم زاده نفر سوم بزرگسالان کشور و مقام سوم جام یادگار، اصغر خانی نفر سوم مسابقات قهرمانی کشور، محمد برزگر عضو تیم ملی نوجوانان در مسابقات آسیایی تایلند، علیرضا عبدی، فرزاد شیرزاد، حسین محمودی نفر دوم نوجوانان ایران در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمود حبیبی عضو تیم ملی نوجوانان در مسابقات جهانی در وزن ۶۶ کیلوگرم، محمد برزگر عضو تیم ملی نوجوانان تایلند، نیما اسماعیلی نفر سوم مسابقات سراسری(اوپن)، … می توان اشاره کرد. 

در این میان زحمات و شایستگی مربیانی همچون ایوب علایی در رشته فرنگی، جعفر درشتی و یوسف خلیل پور در رشته آزاد و نیز سایر زحمتکشان این حرکت بزرگ را زیبنده تر کرده و پاسخی ارزنده به اعتماد مدیران بانک توسعه تعاون داده است.

با پشتوانه این حرکت عظیم، تعداد ورزشکار در کشتی اسلامشهر هر سال بیشتر شده و هر روز نفرات بیشتری جذب این رشته می شوند. همانگونه که همه آگاهیم، ورزش علاوه بر سلامت جسمی، به سلامت اجتماعی نیز منتهی خواهد شد و از میزان جرم و جنایت در جامعه کاسته و به امنیت اجتماعی بالاتر منتهی می گردد.

جا دارد از زحمات بی دریغ آقایان; مهندس عظیمی مدیر عامل بانک، سایری مدیر دفتر ریاست، دکتر هادی کمرئی مدیرکل روابط عمومی، طالبی رئیس اداره روابط عمومی، احسانی فر معاونت کل رفاه، صفرپور کارشناس روابط عمومی، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم، و نیز تشکر ویژه ای آز آقای جوادی رئیس محترم بانک توسعه تعاون شهرستان اسلامشهر داریم.
اعضاء موسسه فرهنگی ورزشی کهن بوم نیز از این حرکت خداپسندانه کمال تشکر را دارند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1558 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *