خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / مراسم کلنگ زنی آکادمی کشتی ایران انجام شد

مراسم کلنگ زنی آکادمی کشتی ایران انجام شد

بازدیدها: 36

 مراسم کلنگ زنی آکادمی کشتی ایران انجام شد. 

مراسم کلنگ زنی ساخت آکادمی کشتی ایران ظهر امروز با حضور جمعی از پیشکسوتان کشتی، رئیس کمیته ملی المپیک، مسئولان بانک پاسارگاد و فدراسیون کشتی و اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش سایت کهن بوم، در این مراسم محمدعلی صنعتکاران، حسین ملاقاسمی، پرویز عرب، علی اکبر حیدری، رحیم علی آبادی، بهرام مشتاقی، محمد دلیریان، سلطان علی ترخاق، مهدی هوریا، علیرضا لرستانی به نمایندگی از جامعه کشتی، مهندس کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر قاسمی مدیرعامل و مسئولان بانک پاسارگاد و رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

آکادمی ملی کشتی ایران در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ متر در ۶ طبقه و در مجموعه ورزشی آزادی تهران بنا خواهد شد. ساخت این مجموعه طبق برآورد اولیه حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه در پی خواهد داشت و در مدت ۱۵ ماه و با حمایت بانک پاسارگاد ساخته خواهد شد.

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در این‌باره گفت: با حمایت خوب مدیران بانک پاسارگاد در طول این چند سال از ورزش ملی و فرصت‌‌های زیادی که در اختیار کشتی قرار گرفته است جای خالی بخش خصوصی که در عرصه فرهنگی و ورزشی کشور احساس می‌شد مرتفع گردید و این فرصت طلایی برای ما به دست آمد. از حمایت‌های دکتر قاسمی تشکر می‌کنم و امیدوارم این حمایت‌ها استمرار داشته باشد.

دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد نیز در اینباره گفت: به هر حال ورزش ایران در تمام جهان با نام کشتی شناخته می‌شود و این فرصتی بود که امیدواریم خدمتی به جامعه کشتی از این طریق انجام شود. مسئولان بانک پاسارگاد نگاه ویژه به ورزش به خصوص کشتی به عنوان ورزش ملی دارند و امیدوارم هر چه سریع‌تر این آکادمی که می‌تواند حتی جایگاه جهانی داشته باشد افتتاح شود.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1564 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *