خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / گزارش عملکرد فدراسیون کشتی در سال فنی ۱۳۹۴

گزارش عملکرد فدراسیون کشتی در سال فنی ۱۳۹۴

بازدیدها: 106

 عملکرد قابل قبول فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در سال فنی ۱۳۹۴

به گزارش سایت کهن بوم، کشتی ایران در سال ۹۴  در دو رشته آزاد و فرنگی در شش رده ی سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و سبک های کشتی سنتی،  شامل ساحلی، پهلوانی، آلیش، گراپلینگ و قزاق کوراش در بخش مردان، و آلیش و گراپلینگ در بخش بانوان كه بر مبناي سياست ها و تاکید کمیته بين المللي المپیک و اتحادیه جهاني كشتي، جزء فعالیت های حوزه مديريتي ورزش ملی کشور، کشتی، قرار گرفت، فعاليت داشت.

در سال ۹۴ تیم های ایران با توجه به حجم بالای فعالیت ها در رده های سنی مختلف در رشته های كشتي اشاره شده، بر مبناي برنامه اي مشخص و با موافقت هیأت رئیسه، سمینار روسای هیأت های کشتی سراسر کشور، و در نهایت موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ۵۷ اعزام برون مرزی داشته است. 

در نهایت، ۲۰۸ مدال طلا، ۸۳ مدال نقره و ۱۴۴ مدال برنز در رقابت های مختلف بین المللی، آسیایی و جهانی کسب گردید و در مجموع هشت مقام قهرمانی و دو مقام سومی در مسابقات قهرمانی آسیا، سه عنوان قهرمانی، سه عنوان نایب قهرمانی و یک مقام سومی در رقابت های قهرمانی جهان در رده های سنی مختلف بدست آمد.، ضمنا تیم کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان در رقابت های جام جهانی در خاک آمریکا به مقام قهرمانی رسید.

همچنین در سال ۹۴، ۶۰  مسابقه داخلی اعم از قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی، مسابقات لیگ و رقابت های بین المللی در کشور در رشته هاي كشتي مختلف برگزار گردید که ١٣ مسابقه آن مربوط به رقابت های بین المللی اعم از جهاني، قاره ای و تورنمنت هاي بين المللي می باشد.

اعضاء موسسه فرهنگی ورزشی کهن بوم نیز به نوبه خود کسب این نتایج را به اعضای فدراسیون، دست اندرکارن و مربیان و کشتی گیران عزیز تبریک می گوییم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1523 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *