خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار خارجی / جردن باروز:کشتی گیران ایران به کشورشان و پرچمشان عشق می ورزند

جردن باروز:کشتی گیران ایران به کشورشان و پرچمشان عشق می ورزند

بازدیدها: 41

 ایران پرشورترین و پرهیجان‌ترین هواداران دنیا را در اختیار دارد

دارنده مدال طلای المپیک گفت: رمز موفقیت من سخت‌کوشی. سخت‌کوشی زیاد است. می‌دانم که با استعداد هستم، اما خیلی هم سخت کار می‌کنم. علاوه بر این مربیان خیلی خوبی هم در آمریکا دارم. من هدف‌های والایی را تعریف می‌کنم و همه مربیان واطرافیانم به من کمک می‌کنند تا به آنها برسم.

جردن باروز آزادکار سرشناس در مورد اهداف خود در کشتی اظهار داشت: قصد دارم تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو کشتی بگیرم اما تا آن زمان خیلی سخت است که بگویم وضعیت چگونه خواهد بود. کسی نمی‌داند در یک سال چه اتفاقاتی می‌افتد. شاید مصدوم شوم یا مشکلات خانوادگی داشته باشم. در هر حال سعی می کنم هر روز بهتر از دیروز باشم و موفقیت‌هایم را هر سال تکرار کنم.

وی در مورد اینکه به نظرش ویژگی های مثبت کشتی گیران ایرانی چیست؟ تصریح کرد: غرور و عرق ملی. آنها خیلی به کشورشان و پرچمشان عشق می‌ورزند.من کشورم و هواداران‌مان را دوست دارم، اما ایران پرشورترین و پرهیجان‌ترین هواداران دنیا را در اختیار دارد. جام جهانی ۲۰۱۳ در تهران بی‌نظیر بود. سالن ده هزار نفری پر شده بود. مردم بوق و طبل و سوت و لیدر داشتند و واقعا از دیدن کشتی‌ها به وجد می‌آمدند. وقتی آنجا کشتی می‌گیری، واقعا لذت می‌بری. به ورزش‌ات افتخار می‌کنی و می‌فهمی کشتی یک ورزش درجه دو نیست، واقعا ورزش مهمی است.

باروز ادامه داد:ایرانی ها همیشه در کشتی رودرو آمریکا را برده‌اند. من تاکنون با تیم ملی کشورم ایران را نبرده‌ام. تیم آمریکا هیچ وقت بالاتر از ایران روی سکو نرفته است. ایرانی‌ها خیلی سخت کشتی می‌گیرند و همیشه آماده‌اند. شدیدا منظم‌اند و برای برد به میدان می‌آیند. آنها ایمان دارند که شایسته پیروزی هستند. خیلی سخت است که کسی با این روحیه را شکست دهی.

دارنده سه مدال طلای جهان در مورد اینکه سبک کشتی چه کشورهایی را می پسندد خاطر نشان کرد:کشورهای مختلف ترکیبی از تکنیک‌های مختلف را اجرا می‌کنند. روس‌ها تکنیکی‌ترین هستند. بسیار ماهرانه کشتی می‌گیرند. ایرانی‌ها از لحاظ ذهنی خیلی سرسخت‌اند، بهترین جاگيری‌ها را دارند و همیشه آماده‌اند. آمریکایی‌ها جنگنده‌اند و سخت کشتی می‌گیرند و زیاد حمله می‌کنند. بنظرم ایرانی‌ها خوش استیل‌ترین کشتی‌ها را دارد. ایرانی‌ها همه مثل هم کشتی می‌گیرند، چون با هم تمرین می‌کنند. در آمریکا من و تونی ریموس خیلی فرق داریم، چون هر کدام در یک شهر تمرین می‌کنیم. علاوه بر این، ایرانی‌ها دستورات مربیان‌شان را اجرا می‌کنند، چون به آنها اعتقاد دارند. این را در بازی‌هایشان می‌شود دید، شاید اصلا به همین دلیل است که همیشه برنده می‌شوند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلای 2012 کمیل قاسمی

پس از ۱۰ سال بالاخره مدال طلای کمیل قاسمی تحویل شد.

بازدیدها: 627 کمیل قاسمی سرانجام توانست مدال طلای المپیک خود را دریافت کند. در سفر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *