خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / نتایج روز دوم مسابقات جهانی دانمارک

نتایج روز دوم مسابقات جهانی دانمارک

بازدیدها: 68

در حالیکه تنها یک وزن از اوزان هفتگانه باقی مانده روسیه به عنوان قهرمانی دست یافت و تیمهای آذربایجان و ایران به تریتب در رده های بعدی قرار دارند.

در پايان روز دوم رقابت‌هاي كشتي آزاد قهرماني جهان پس از روسيه كه با ۵۳ امتياز و كسب سه مدال طلا توسط گاتسالوف، كودوخوف و ماخوف، يك مدال نقره توسط ژوكائف، يك مدال برنز توسط لبدف و يك مقام پنجمي توسط قادس‌اف قهرماني خود را مسجل كرد، تيم آذربايجان با ۳۹ امتياز در جايگاه دوم قرار دارد، تيم ايران با ۳۲ امتياز سوم است و تيم‌هاي تركيه و اوكراين با كسب ۲۷ و ۲۳ امتياز در جايگاه‌هاي چهارم و پنجم قرار دارند.
در پايان روز دوم رقابت‌هاي كشتي آزاد قهرماني جهان كه در شهر هرنينگ دانمارك در حال برگزاري است نفرات برتر اوزان ۶۰، ۸۴ و ۱۲۰ كيلوگرم مشخص شدند.در وزن ۶۰ كيلوگرم بسيك كودوخوف از روسيه موفق شد در ديدار فينال سليم‌خان حسين‌اف از آذربايجان را شكست دهد و صاحب مدال طلا شود. در اين وزن دلشاد منصوراف از ازبكستان با شكست مائدا از ژاپن به مدال برنز دست يافت در ديگر ديدار رده‌بندي نيز واسيلي فدروشين از اوكراين با شكست مراد محمدي صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۸۴ كيلوگرم زوربك سوخيف از ازبكستان با پيروزي مقابل جك هربرت از آمريكا صاحب مدال طلا شد. در اين وزن شريف شريف‌اف از آذربايجان با شكست عبدالسلام قادس‌اف از روسيه صاحب مدال برنز شد، در ديگر ديدار رده‌بندي نيز آلداتوف با شكست عبدالسلام‌اف از تاجيكستان به ديگر مدال برنز اين وزن دست يافت.

در وزن ۱۲۰ كيلوگرم نيز بلال ماخوف از روسيه با شكست فردين معصومي صاحب مدال طلا شد در اين وزن تراول دلاگنف با غلبه بر مودبادزه از گرجستان به مدال برنز دست يافت و آرزومانيديس از يونان با شكست رودريگوئز از كوبا به مدال برنز دست يافت.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *