خانه / کارشناسی / آنالیز فنی مسابقات / فرود کشتی میرزائی در دانمارک

فرود کشتی میرزائی در دانمارک

بازدیدها: 31

پژمان درستکار گفت: كشتي جمال ميرزايي پرنوسان و با فراز و فرود زيادي است كه در دانمارك بار ديگر او در زمان فرود دوره قهرماني‌اش به سر مي‌برد.

به نقل از خبرگزاري فارس مربی کشتی تهران گفت: مسابقات جهاني نشان داد كه هنوز فراز و نشيب كشتي ميرزايي برطرف نشده، او گاهي مثل تورنمنت باكو آنقدر خوب مبارزه مي‌كند كه كشتي‌گير درجه يك دنيا به شمار مي‌رود و روزي هم آنقدر بي‌رمق و بي‌روحيه است كه همه را نااميد مي‌كند. متاسفانه جهاني دانمارك، زمان فرودش بود و تا زماني كه اين نقيصه را برطرف نكند نتيجه‌اي كسب نخواهد كرد.
وي افزود: علت اين فراز و نشيب‌ها را ميرزايي بهتر از هر كسي مي‌داند و مي‌تواند آنها را برطرف كند. كشتي‌گير كوبايي قبلا برابر يزداني و لشگري شكست خورده بود.
نفر چهارم جهان در سال ۹۸ كه در سالن مركزي شهر هرنينگ شاهد مسابقات دانمارك است، در مورد مراد محمدي و فردين معصومي خاطرنشان ساخت: محمدي بعد از كاهش وزن‌ متوالي در مسابقات سال‌هاي اخير، با وجود فاصله يك روزه وزن‌كشي تا رقابت‌ها، با بدني تحليل رفته به مصاف حريفان رفت. گرچه تلاش زيادي هم از خود نشان داد؛ اما براي ماندن در اين وزن كار مشكلي دارد. بايد براي المپيك به فكر مهره‌اي جوان با وزني ايده‌آل باشيم. در ۱۲۰ كيلو همين كه معصومي با اين سن‌وسالش به فينال رسيد جاي تقدير دارد؛ اما شكست در مبارزه فينال نشان داد او به مدال نقره بسنده كرده است، وگرنه به اين شكل كشتي نمي‌گرفت. 
وی در مورد رحيمي، تقوي و ابراهيمي تاكيد كرد: رحيمي فقط به بي‌تجربگي‌اش باخت؛ اما ما صاحب سبك‌وزن قابل اطميناني شده‌ايم. در ۶۶ كيلو، تقوي همان كشتي‌گيري بود كه بايد مي‌بود. او از تجربه المپيك‌اش به خوبي استفاده كرد و بي‌نقص و با اعتماد به نفس، بدون اينكه حتي يك امتياز به حريفانش بدهد قهرمان شد. اگر تقوي اسير حاشيه نشود در لندن هم مدال مي‌گيرد. ابراهيمي خيلي بدشانس بود كه با هر ۲ حريف بسيار خوب‌اش همگروه شد. در حالي كه مي توانست حداقل به يك مدال برنز دست پيدا كند. او نبايد روحيه‌اش را از دست بدهد چون در سال‌هاي آينده هم مي‌تواند مدال بگيرد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

نگاهی به شش دوره مسلبقات لیگ آزاد

بازدیدها: 61با بررسی شش دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در می یابیم که …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *