خانه / کارشناسی / آنالیز فنی مسابقات / امسال حقم طلا بود!

امسال حقم طلا بود!

بازدیدها: 50

ملي‌پوش وزن ۸۴ كيلوي كشتي آزاد گفت: با اشتباهي كه در محاسبه زمان آغاز كشتي‌ام داشتم، بدون نرمش با حريف كوبايي مبارزه كردم.

 

جمال ميرزايي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: پنج تا شش مبارزه به آغاز كشتي من تا حريف كوبايي باقي مانده بود كه ترجيح دادم مسابقات را تماشا كنم و ۲ تا ۳ مسابقه مانده به آغاز رقابتم، نرمش كنم؛ اما يك باره به من اطلاع دادند بايد روي تشك بروم و فقط فرصت كردم كفش به پا كنم و با بدني سرد روي تشك حاضر شدم. چون كشتي‌ها روي چهار تشك برگزار مي‌شد خيلي‌ سريع مبارزه‌ام فرا رسيد.
وي خاطرنشان ساخت: باورم نمي‌شد همه چيز به همين راحتي تمام شده باشد. كار من تنها با يك مبارزه در مسابقات جهاني به پايان رسيد. هنوز هم نمي‌توانم بپذيرم كه سوخيف و آلداتوف در ۸۴ كيلو مدال گرفته‌اند و من حتي بين ۱۰ نفر هم نبودم. البته كشتي‌گير كوبايي هم خيلي آماده بود و سابقه مبارزه با او را نداشتم؛ اما حتي فكر نمي‌كردم تا فينال هيچ حريفي بتواند يك امتياز از من بگيرد چه برسد به اينكه در كشتي اول شكست بخورم.
ميرزايي كه در مسابقه انتخابي پيش از اعزام موفق به شكست احسان لشگري شده بود، در مورد نظر كارشناسان مبني بر پرنوسان بودن عملكرد وي تاكيد كرد: قبلا شايد اين‌طور بودم؛‌ ولي امسال به چيزي جز كسب مدال فكر نمي‌كردم. در گذشته براي يك مسابقه تمرين مي‌كردم و اگر مي‌باختم ديگر تمرين را رها كرده و اهميتي به مسابقه بعدي نمي‌دادم؛ اما اين‌بار خيلي تمرين كردم و مربيان هم ديدند چقدر آماده‌ام كه مرا انتخاب كردند.
ستاره جام بين‌المللي حيدرعلي‌يف آذربايجان ادامه داد: حالا كه به مسابقات جهاني رفتم ديگر هرگز تمرين را رها نمي‌كنم. تمرينم را ۱۰ برابر خواهم كرد چون فقط مي‌خواهم ثابت كنم سال ۲۰۰۹ حقم طلا بوده؛ اما خودم هم نمي‌دانم چطور آن را از دست دادم..

درباره‌ی admin

حتما ببینید

نگاهی به شش دوره مسلبقات لیگ آزاد

بازدیدها: 59با بررسی شش دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در می یابیم که …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *