غایب بزرگ لیگ برتر

بازدیدها: 16

تیم گراد تهران که در لیگ برتر ۸۷ با شکست تمامی حریفان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد ، بنا به گفته مسئولان تیم امسال حضور نخواهد داشت که این مسئله نشان از عملکرد ضعیف فدراسیون در جذب و حمایت تیمهای شرکت کننده دارد، مشکلی که سالها گریبانگیر لیگ برتر شده و فدراسیون کشتی پس از چند سال هنوز اقدامی در این رابطه انجام نداده است ، امیر عفراتی به بیان برخی از مشکلات پرداخته.

امير عفراتي در حالي از عدم حضور باشگاه گراد در رقابتهاي ليگ كشتي آزاد امسال صحبت مي‌كند كه اين تيم سال گذشته توانست با شكست تمامي حريفان قهرمان اين پيكارها شود.

دبير اسبق فدراسيون كشتي در گفت وگو با ايرنا خاطر نشان كرد : فعلا به دنبال جذب منابع مالي و هموار كردن شرايط حضوري پر قدرت در رقابتهاي ليگ كشتي هستيم، ولي آنچه بيش از همه ما را در شرايط نامطلوبي قرار داده رفتار فدراسيون با اين باشگاه است.

مديرعامل باشگاه گراد ادامه داد: در حاليكه سال گذشته قهرمان ليگ شديم، هيچگاه وعده فدراسيون مبني بر اعزام تيم گراد به يك تورنمنت بين‌المللي در ازبكستان يا آذربايجان محقق نشد و اين در حاليست كه ‪ ۴‬ملي پوش آزادكار كشورمان عضو تيم گراد بودند و اين باشگاه نقش مثبتي در عرصه كشتي كشورمان داشت.

عفراتي افزود: فدارسيون كشتي با رفتار خود نشان داده كه تمايلي براي حضور تيم ما در رقابتهاي ليگ ندارد و با لحني دستوري و الزامي طوري با اين باشگاه خصوصي و سرمايه گذار كشتي برخورد مي‌كند كه انگار كمك به كشتي جزو وظايف اصلي باشگاه است.

وي در پايان گفت: هنوز هم از حضور در ليگ نااميد نيستيم و به محض تامين منابع مالي و شرايط مناسب در اين رقابتها حضور خواهيم يافت.

گفتني است، مسعود اصفهانيان، رئيس هيات مديره باشكاه گراد نيز در تازه ترين اظهاراتش صراحتا به كناره‌گيري از رقابتهاي ليگ امسال اشاره كرده است.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1561 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *