خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / با تشویق و ترغیب زمینه حضور چهره ها مهیا میشود

با تشویق و ترغیب زمینه حضور چهره ها مهیا میشود

بازدیدها: 45

اکبر فلاح قهرمان اسبق جهان گفت: زماني مي‌توان به حضور تمامي چهره‌هاي برتر كشتي در مسابقات قهرماني كشور اميدوار بود كه آنان را به خوبي تشويق و ترغيب كرد.

مربی تیم تهران در گفت وگو با ايرنا اظهار كرد: رقابتهاي قهرماني كشور از نظر كمي و كيفي از سطح نسبتا خوبي برخوردار بود و با توجه به زمان اندك استانها براي جمع كردن تيمي قدرتمند و مدعي شاهد پيكارهاي خوبي بوديم.

سرمربی اسبق تیم ملی در خصوص غيبت برخي از كشتي گيران در اين رقابتها گفت: يك كشتي گير زماني براي حضور در رقابتهاي قهرماني كشور ترغيب و تشويق مي‌شود كه مطمئن باشد در صورت رفتن روي سكوي اول تا سوم مورد حمايت فدراسيون و متوليان كشتي قرار مي‌گيرد. بديهي است در غير اين صورت انگيزه‌اي براي كشتي گيران باقي نمانده و آنان ترجيح مي‌دهند در همان رقابتهاي ليگ وارد عرصه كشتي شوند.

فلاح از عملكرد تيم تهران اظهار رضايت كرد و افزود: بچه‌هاي ما در شرايطي توانستند بر سكوي سوم بايستند كه آماده‌سازي پس از ماه رمضان بسيار دشوار است و زمان مشخصي براي اين كار لازم است. البته اين شرايط براي تمامي تيم ها يكسان بود و ديديم تيم مازندران به عنوان قهرمان سال گذشته تا رده پنجم اين مسابقات نزول كرد.

وي در پايان گفت: اميدوارم فدراسيون كشتي با حمايت همه جانبه از كشتي گيران زمينه‌اي را فراهم كند كه باعث ايجاد انگيزه و اشتياق آنان براي حضور در مسابقات مختلف شود. بدون شك در اين صورت است كه مي‌توان تمامي چهره‌هاي مدعي كشتي را در قالب مسابقات در اختيار داشت.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1559 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *