خانه / کارشناسی / آنالیز فنی مسابقات / قهرمانان سکوت را به خاطر خدا دریابید

قهرمانان سکوت را به خاطر خدا دریابید

بازدیدها: 54

محمد محمودی خطاب به به مسئولان ورزش کشور : قهرمانان سکوت را به خاطر خدا دریابید.
آقای سعیدلو با کسب یازده مدال المپیک به شما خوش آمد می گوییم ، کم و کاستی های قبل را جبران کنید.

سرمربی تیم ملی ناشنوایان ایران پس از گذشت دو هفته از مسابقات المپیک ۲۰۰۸ چین تایپه که منجر به کسب یازده مدال در دو رشته آزاد و فرنگی شد ، در مصاحبه با سایت کهن بوم به بیان برخی کم محبتیها و مشکلات پرداخت.
محمودی هیچگاه برای خودش چیزی نمی خواهد و دردلهایش تنها برای احقاق حق بچه های با غیرت کشتی ناشنوایان است.
ایشان اینچنین آغاز کردند : در مسابقات جهانی ۲۰۰۷ ارمنستان که برای اولین بار در تاریخ کشتی ایران ، تیم ملی در هر دو رشته با چهارده نماینده ، چهارده مدال کسب کردند که افتخار بزرگی برای کشور عزیزمان است ، مزد این افتخار آفرینی تنها بی توجهی مسئولان وقت بود.
بلافاصله با برگزاری اردوها بچه های ناشنوا در مظلومیت و غربت مشغول به آماده سازی برای مسابقات المپیک شدند ، که با عدم حمایت مسئولین شرایط سختی را برای سربلندی ایران عزیز متحمل شدند.
قهرمانان سکوت برای پول نیامده اند بلکه برای برافراشتن پرچم مقدس کشورمان در نقاط مختلف دنیا تلاش میکنند.
محمودی این نکته را یاد آور شد : مگر شهدا در جنگ پول گرفتند ، ما نیز به احترام خون شهدا با پول بیت المالی که حتی نصف مخارجمان را تامین نمکند تنها برای سربلندی ایران تلاش میکنیم.
ولی نمی توان از واقعیت گذشت ، قهرمانان سکوت خانواده و مخارج زندگی دارند. آنها همانند قهرمانان شنوا وزن کم می کنند ،کشتی میگرند و مدال کسب می کنند.
مگر مدال با مدال فرقی دارد ، پرچم با پرچم ، سرود ملی با سرود ملی فرق می کند ، پس چرا بهائی به این غیورمردان کشتی کشورمان نمی دهید.
حتی یکنفر از سازمان تربیت بدنی یا کمیته ملی المپیک در بدرقه و پیشواز این قهرمانان حاضر نشد ، انگار متولیان ورزش خبر از افتخار آفرینی این قهرمانان ندارند که خود جای بسی تاسف است .
رسانه های عومی بالخص صدا و سیما نیز حتی گوشه ای از افتخارات بزرگ ناشنوایان را منعکس نکردند.
امیدوارم مسئولین جدید ورزش کشور بر خلاف همکاران قبلیشان به ورزش ناشنوایان اهمیت دهند و با تجلیل و قدردانی از این قهرمانان مظلوم و بی ادعا ، جبران گذشته را بکنند.
محمد محمودی در پایان خاطر نشان کرد که به هیچ مسئولی بدهکار نیستیم و تنها قدردان محبتهای دوستان و مردم عزیزی هستیم که همواره یار و یاور بچه های ناشنوا هستند.

 

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

نگاهی به شش دوره مسلبقات لیگ آزاد

بازدیدها: 61با بررسی شش دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در می یابیم که …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *