خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار خارجی / پرداخت بدهیهای فدراسیون توسط سازمان تربیت بدنی

پرداخت بدهیهای فدراسیون توسط سازمان تربیت بدنی

بازدیدها: 19

رئيس فدراسيون كشتي گفت: پس از نشستي كه اوايل هفته گذشته با سعيدلو داشتم، رئيس سازمان تربيت بدني وعده داد كه مشكلات مالي كشتي را برطرف كند.

محمدرضا يزداني خرم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: هرگز با سازمان تربيت بدني مشكل نداشتم بلكه با شخص علي آبادي مشكل داشتيم كه در شرايط فعلي علي آبادي از سازمان تربيت بدني رفته هر چند كه سازمان تربيت بدني يكسري وظايفي در قبال فدراسيون ها دارد كه بايد به آن عمل كند، كه قبل از مسابقه هاي جهاني به آن عمل نشد،‌اما حالا وضعيت فرق كرده است.

وي گفت: نشست خوب و صميمانه ای با سعيدلو برگزار كرديم و مطمئنم رابطه خوب با سازمان تربيت بدني به موفقيت در ورزش كشتي كمك مي كند.

يزداني خرم گفت: تا المپيك ۲۰۱۲ لندن در فدراسیون خواهم بود و سعي مي كنيم با يك برنامه ريزي علمي و اصولي تيم هاي كشتي آزاد و فرنگي را با قدرت وارد اين مسابقه ها كنيم و نتايج خوبي را هم در اين مسابقه ها كسب كنيم.

رئيس فدراسيون تصريح كرد: قبل از اعزام تيم به مسابقه هاي جهاني با مشكل مالي روبرو بوديم كه مشكلي را براي ما به وجود آورد اما با پرداخت بودجه فدراسيون كشتي از سوي سازمان تربيت بدني به زودي اين بدهي ها را پرداخت مي كنيم.

يزداني خرم ادامه داد: سازمان خواهان اين است كه كشتي هميشه جايگاه اول يا دومي جهان را در اختيار داشته باشد كه اگر بودجه كافي در اختيار ما قرار بگيرد مي توانيم به اين مهم برسيم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلای 2012 کمیل قاسمی

پس از ۱۰ سال بالاخره مدال طلای کمیل قاسمی تحویل شد.

بازدیدها: 644 کمیل قاسمی سرانجام توانست مدال طلای المپیک خود را دریافت کند. در سفر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *